TransLink بیش از 150 هشدار حمل و نقل در مترو ونکوور صادر کرد

TransLink به مسافران هشدار می دهد انتظار تاخیر داشته باشند و برای شرایط نامناسب جاده ها برنامه ریزی کنند.
در حالی که ممکن است بعدازظهر دوشنبه به آرامی برف شروع به باریدن کند، انتظار می‌رود در طول شب به میزان قابل توجهی افزایش یابد و در شهرهای مختلف منطقه بین 10 تا 20 سانتی‌متر انباشته شود.
محیط زیست کانادا نیز هشداری برای بارش برف صادر کرده و هشدار بارش برف تا 5 یا 10 سانتی متری در طول عصر را داده است و انتظار می رود تا صبح روز سه شنبه چندین سانتی متر بیشتر باشد.
آژانس حمل و نقل می گوید خدمات اتوبوس و SkyTrain ممکن است در سراسر سیستم به دلیل طوفان برف تحت تأثیر قرار گیرد. مسافران باید زمان بیشتری به حمل و نقل خود اختصاص دهند، لباس گرم بپوشند و در مناطقی که ممکن است لغزنده باشد احتیاط کنند.
کارکنان TransLink به نمک‌زدایی و شن‌پاشی حلقه‌های اتوبوس و ایستگاه‌های SkyTrain ادامه خواهند داد، اما مسافران همچنان باید در این مناطق احتیاط کنند. آنها همچنین باید ازدحام بیشتر در برخی مسیرهای اتوبوس و سکوهای SkyTrain را پیش بینی کنند.
از ساعت 1 بعد از ظهر سه شنبه، 150 هشدار برای مسیرهای اتوبوس در سراسر Lower Mainland وجود دارد. در حالی که برخی از آنها برای ساخت و ساز و سایر کارهای برنامه ریزی شده هستند، مقداری از انحرافات، تاخیرها و لغوها ناشی از آب و هوای نامناسب است.
برای کارآمدتر کردن خدمات SkyTrain در هوای برفی، خط Expo به طور موقت در ایستگاه Lougheed خاتمه می یابد. طبق صفحه هشدارها، مشتریانی که به دنبال رسیدن یا برگشتن به ایستگاه Way-University هستند، باید از خط Millennium استفاده کنند.
آب و هوای مترو ونکوور سیستم حمل و نقل را خراب می کند.
در اولین رویداد مهم برفی فصل، مردم محلی در هوای سرد با انتظارهای طولانی برای اتوبوس هایی با تاخیر قابل توجه یا ترافیک اتوبان ها مواجه شدند. در برخی موارد، مسافران گزارش کردند در شرایط نامناسب بیش از 12 ساعت سفر کرده اند.
TransLink همچنین یک راهنمای سفر زمستانی تهیه کرده و کارکنان بیشتری را برای هماهنگی خدمات فراخوانده است.
اتوبوس های مفصلی در صورت لزوم با اتوبوس های معمولی 40 اینچی جایگزین می شوند، زیرا در مناطق شیب دار و لغزنده چابک تر هستند.
قطارهای خط Millennium در حال تغییر به پیکربندی چهار واگنی برای افزایش ظرفیت هستند و خدمه SkyTrain برای نظارت بر راهنماها در صحنه خواهند بود. همچنین یک SkyTrain ویژه شبانه برای اسپری کردن یخ زدا در مسیرها برای حفظ حرکت قطارها معرفی شده است.
استفاده کنندگان از ترانزیت تشویق می شوند تا زمان بیشتری برای سفر خود در نظر بگیرند و رفت و آمدهای خود را از قبل برنامه ریزی کنند. آنها می توانند برای هشدارهای حمل و نقل ثبت نام کنند، از Trip Planner استفاده کنند یا TransLink را در توییتر دنبال کنند.

Call Now Button