در طول این رویداد تعطیلات رایگان، 50 سبد گل جشن را در مرکز شهر ونکوور ببینید

Fleurs de Villes در چهار سال گذشته هر کریسمس ونکوور را با گل بمباران کرده است و آنها برای سال 2022 نیز بازگشته اند. امسال NOËLshow شامل 10 روز دونات، کوکتل، کارگاه های آموزشی و البته گل ها است.
از 9 تا 18 دسامبر، 50 نمایشگاه گل، توسط گل‌فروشان محلی خیابان‌های مرکز شهر را فرا خواهند گرفت.
در پیاده‌روی خودراهنما مسیر را در خیابان‌های خرید شلوغ بپیمایید. در مسیر از برج ایفل پر زرق و برق، گوزن شمالی در حال پرواز، و درخت پوانستیا تزئین‌شده و طاق‌ها و فواره‌هایی که مسیر را مشخص می‌کنند لذت ببرید.
غذا و نوشیدنی ویژه را در Fleurs de Villesامتحان کنید.
هتل‌هایی که با Fleurs de Villes همکاری می‌کنند، نوشیدنی‌هایی با مضمون گل‌ها دارند. می‌توانید به هتل Pinnacle Harbourfront بروید تا «شکلات داغ شب قبل از کریسمس» را امتحان کنید، آنها کلوچه های شیرینی زنجفیلی هم برای نوشیدنی شما دارند.
در Marriott Pinnacle پس از ادای احترام به گل‌های جذاب، نوشیدنی های جشن را بنوشید. منوی نوشیدنی‌های تعطیلات آن‌ها از آهنگ‌های نمادین تعطیلات الهام گرفته شده است.
مردم همچنین می‌توانند در بازار پاپ‌آپ Waterfront Station و کارگاه‌های جشن گل‌کاری Bentall Center Fleurs de Villes JARDIN شرکت کنند.
Karen Marshall یکی از بنیانگذاران Fleurs de Villes در یک بیانیه مطبوعاتی گفت، فصل تعطیلات در زادگاه ما ونکوور واقعاً یک زمان جادویی از سال است، بنابراین ما خوشحالیم که برای چهارمین نمایشگاه سالانه NOEL بازمی گردیم. مسیر گل امسال در سراسر Robson Street و مرکز شهر ظاهر می شود، صحنه ای عالی برای گرد هم آوردن افراد، مشاغل محلی و گلفروشان با استعداد.
به گفته رئیس و مدیر عامل داون تاون وان، مسیر گل سال گذشته هزاران بازدیدکننده را به مرکز شهر آورد و آنها امیدوارند امسال تعداد مشابهی بازدید کننده داشته باشند.
نقشه و فهرستی از تمام مکان‌ها، نمایشگاه‌ها و گل‌فروشی‌های شرکت‌کننده، از طریق سایت Fleurs de Villes در دسترس است.

Call Now Button