شرکت های حمل و نقل و اسباب کشی در ونکوور متوجه جهش بزرگی در انتقال خانه های مردم از مرکز شهر به طرف مناطق اطراف شهر شده اند

به گفته Vancouver in the Boxتعداد بیشتری از ساکنان BC و Vancouver تصمیم گرفته اند از مرکز شهر دور شوند.
Vancouver in the Box یک شرکت بسته بندی لوازم مسکونی و تجاری محلی است که در سال 2008 در ونکوور تأسیس شد. آنها به شرکت های اسباب کشی در سراسر Lower Mainland خدمات می دهند.
آن‌ها روندهای تحرک را از زمان همه‌گیری ردیابی کرده‌اند و شباهت‌هایی بین سال‌های 2020 و 2022 دیده‌اند. بزرگ‌ترین نکته این است که آنها افزایش سه برابری مشتریانی را که از بریتیش کلمبیا و ونکوور به جزیره‌ها و Sunshine Coast و یا از BC به آلبرتا نقل مکان می کنند، مشاهده کردند.
Vancouver in the Box نشان می دهد، محبوب ترین مقاصد برای افرادی که از ونکوور خارج می شوند Vancouver Island، Sunshine Coast و آلبرتا هستند.
Vancouver in the Box در بیانیه ای گفت، در طول سال 2021، سالی که ما آن را سال اصلی همه گیری می نامیم، حدود 11 درصد از مشتریان ما از ونکوور به حومه شهر و Okanagan نقل مکان کردند. اینها عمدتا خانواده هایی هستند که والدین دفتر کار خود را به خانه منتقل کرده اند و به فضای بیرونی بیشتری برای بچه ها و فضای کار برای خود نیاز دارند. این رقم در سال 2022 به 9 درصد کاهش یافت. نزدیکتر به آنچه در سال 2020 بود یعنی 8 درصد.
Vancouver in the Box می گوید، نیمی از کسانی که از BC خارج شده اند به آلبرتا نقل مکان کردند و این استان محبوب ترین مکان برای خانواده های جوان است.
یکی از دلایل احتمالی مهاجرت به آلبرتا، مقرون به صرفه بودن است، زیرا هزینه اجاره یا داشتن خانه بسیار ارزان تر از ونکوور است. همین امر احتمالاً در مورد Sunshine Coast نیز صدق می کند، در حالی که سایر بخش های Vancouver Island مانند ویکتوریا، به اندازه ونکوور گران هستند.
همچنین افرادی هستند که از حومه شهر به ونکوور باز می گردند.
در حالی که سال‌های 2020 و 2021 بسیار شبیه هم هستند، در هر سال تنها 0.5 درصد از مشتریان ما از حومه شهر به ونکوور نقل مکان کردند، در سال 2022، این تعداد به 2 درصد افزایش یافت.

Call Now Button