پلیس بریتیش کلمبیا از “بسته های طعمه” برای دستگیری Holiday Porch Pirates استفاده می کند

آن دزدان مزاحمی که بسته های تعطیلات شما را می دزدند، نمی دانند چه اتفاقی برایشان در پیش است! اداره پلیس New Westminster با کمک جامعه محلی، در حال گذاشتن بسته های طعمه برای دستگیری دزدان است.
پلیس گفت، به امید کاهش تعداد سرقت بسته ها در شهر، واحد جرایم خیابانی، واحد کاهش جرم و افسران گشت خط مقدم با هم همکاری می کنند تا بسته های طعمه متعددی را در درب خانه ها و صندوق های پستی در سراسر شهر مستقر کنند.
این «بسته‌های طعمه» بیرون از خانه‌ها یا در صندوق‌های پستی افرادی که قصد دستگیری سارقان را دارند، انداخته می‌شود.
پلیس افزود: این بسته‌ها حاوی فناوری ای هستند که به پلیس کمک می‌کند هر کسی را که قصد سرقت بسته را دارد شناسایی و ردیابی کند.
Justine Thom افسر روابط رسانه ای گفت، آنها امیدوارند بسته های طعمه دزدان را وادار کند قبل از دزدیدن بسته ها دوباره فکر کنند.
Thom افزود: خانواده‌ها در New Westminster نیازی ندارند تعطیلاتشان با دزدیده شدن بسته‌ها خراب شود.
علاوه بر این، پلیس همچنین مردم را تشویق می‌کند تا زمان‌های تحویل را هماهنگ کنند، یا از همسایه‌ها بخواهند بسته‌ها را زمانی که در خانه نیستند به مکانی امن منتقل کنند.
Thom گفت: ما از مردم می‌خواهیم اقلام را در مکان‌هایی تحویل بگیرند که برای دریافت آن‌ها در دسترس باشند، مانند دفتر کار به جای خانه. ما همچنین مردم را تشویق می‌کنیم که صندوق پستی خود را به طور منظم چک کنند و بیمه حمل و نقل کالاهای پرهزینه را در نظر بگیرند.
این فقط برای تعطیلات نیست، اگرچه این طرح برای ماه دسامبر اجرا می شود. پلیس گفت، قصد دارد در تمام طول سال از این فناوری در پلیس New Westminster استفاده کند.

Call Now Button