فروشگاه‌های Lululemon در سراسر BC استخدام می‌کنند و برای این شغل‌ها به مدرک تحصیلی نیاز ندارید

Lululemon در حال استخدام یکسری مشاغل درون فروشگاهی در سراسر B.C. است و بهترین بخش در مورد آن این است که برای به دست آوردن آنها به هیچ آموزش رسمی نیاز نیست.

این شرکت تناسب اندام به دنبال استخدام برای موقعیت هایی مانند دستیار مدیران فروشگاه، رهبران کلیدی و مربیان است. بنابراین، اگر محصولات Lulululemon را مانند کف دست خود می‌شناسید، ممکن است از قبل برای رسیدن به یکی از این نقش‌ها شروع کرده باشید.

به علاوه، Lululemon به کارمندان مزایای بسیار خوبی نیز ارائه می دهد.

شما می توانید انتظار داشته باشید که مزایایی مانند برنامه های مراقبت بهداشتی طولانی مدت، مرخصی با حقوق، برنامه های پس انداز، تخفیف های کارکنان و البته پولی که برای تناسب اندام صرف می کنید را مشاهده کنید.

این وب سایت می گوید: برنامه Sweaty Pursuits ما به همه کارکنان ماهانه مبلغی تخصیص می دهد تا از اهداف بزرگ و کوچک سلامت حمایت کند.

اگر از طرفداران این شرکت متولد بریتیش کلمبیا هستید و به دنبال شغل جدیدی هستید که نیازی به مدرک نداشته باشد، ممکن است برخی از این موقعیت ها همان چیزی باشد که به دنبال آن بوده اید.

دستیار مدیر

حقوق: 23.60 تا 35.13 دلار در ساعت

چه کسی باید درخواست دهد: Lululemon به دنبال یک دستیار مدیر تمام وقت مستقر در Coquitlam، B.C. است. شما می توانید تیمی از کارکنان را رهبری و برنامه ها را سازماندهی کنید.

حداقل یک سال سابقه کار مدیریتی قبلی مورد نیاز است، اگرچه مدرک لازم نیست.

Expeditor

حقوق: 17.25 تا 20.00 دلار در ساعت

چه کسی باید درخواست دهد: اگر در Whistler زندگی می کنید، این موقعیت اعزامی تمام وقت ممکن است چیزی باشد که توجه شما را جلب کند. این نقش از شما می‌خواهد که موجودی فروشگاه Lululemon Whistler سازماندهی کنید.

برای درخواست باید 18 سال یا بیشتر داشته باشید و نیازی به مدرک ندارید.

Educator

حقوق: 17.25 تا 20.00 دلار در ساعت

چه کسی باید درخواست دهد: این نقش معلم تمام وقت فروشگاه خارج از Whistler، B.C. این شغل مستلزم این است که مردمی باشید، زیرا تعاملات زیادی با مشتریان دارد، از جمله کمک به آنها در مورد محصولات و به اشتراک گذاشتن دانش خود از Lululemon .

برای درخواست باید 18 سال یا بیشتر داشته باشید و نیازی به مدرک ندارید.

رهبر کلیدی

حقوق: 17.25 تا 22.00 دلار در ساعت

چه کسی باید درخواست دهد: شرکت تناسب اندام به دنبال یک رهبر کلیدی با شخصیت و تمام وقت برای کار در ویکتوریا، B.C. است. شما تیم طبقه فروش را رهبری خواهید کرد و ممکن است مجبور به کار در روزهای آخر هفته و تعطیلات باشید.

Educator

حقوق: 16.25 تا 18.85 دلار در ساعت

چه کسی باید درخواست دهد: Lululemon به دنبال یک مربی تمام وقت برای کار در مکان پاپ آپ Willowbrook خود در Langley، B.C. است. در یک قرارداد فصلی شما می توانید در تمام طول روز با مهمانان تعامل داشته باشید و به آنها کمک کنید تا پاسخ هر سوالی که درباره محصول دارند بگیرند.

بهتر از همه، هیچ مدرکی لازم نیست!

Call Now Button