5 کار رایگان در ونکوور در این زمستان که شما را در روح تعطیلات قرار می دهند

در این فصل سال بین مبادله هدایای مخفی بابانوئل و شام تعطیلات، هزینه های زیادی وجود دارد.

بنابراین، وقتی می‌توانید بدون نیاز به خرج کردن یک پنی، کاری برای جشن انجام دهید، احساس می‌کنید وزنه‌ای از روی شانه‌هایتان برداشته شده است.

خوشبختانه، ونکوور کارهای سرگرم کننده زیادی در طول تعطیلات دارد که برای شما هزینه ای ندارد، و یکی از آنها حتی باعث می شود احساس کنید به مرکز Rockefeller شهر نیویورک منتقل شده اید!

با ما همراه باشید تا با برخی از آنها آشنا شوید:

Bright Walk
Bright Walk در White Rock یک تجربه کریسمس ساحلی کاملا رایگان است. می‌توانید طولانی‌ترین اسکله کانادا، اسکله White Rock و پارک Memorial را با نمایشگرهای جادویی با نور چشمک‌ زن ببینید.
طبق وب‌سایت آن، یک درخت کریسمس 20 فوتی و یک تونل نوری مسحورکننده برای کاوش وجود دارد.

اسکیت روی یخ در Robson Square
این میدان اسکیت رایگان در ونکوور شما را مستقیما به مرکز Rockefeller می برد. Robson Square دارای اسکیت روی یخ رایگان در طول ماه‌های زمستان بوده و برای یک شب جشن مناسب است.
هزینه اجاره اسکیت 5 دلاری است.

کریسمس در Canada Place
دیدن دکور جشن اطراف Canada Place برای شما هزینه ای ندارد. نقطه عطف نمادین ونکوور با دریایی از چراع های سبز و قرمز روشن می شود و یکی از جذاب ترین مکان های رایگانی است که می توانید در این فصل ببینید.

Gingerbread Lane در HyattSee
در ونکوور برای دیدن این خانه های شیرینی زنجفیلی مسحورکننده، لازم نیست در Hyatt Regency بمانید.
نمایش جادویی برای عموم باز است و شما می توانید تزیینات مختلف کریسمس از جمله خانه های شیرینی زنجفیلی بسیار جذاب که توسط مردم محلی ایجاد شده است را ببینید.

دکور تعطیلات در Pacific Centre
داخل و بیرون Pacific Centre برای تعطیلات کاملاً دگرگون شده است.
شما می‌توانید یک طاق‌نما با نورهای چشمک زن، درست در خارج از ورودی Nordstrom ، به‌علاوه تعداد زیادی درخت کریسمس عجیب و غریب را در سراسر مرکز خرید ببینید.
اگر قصد خرید نداشته باشید، دیدن این تزیینات برای شما هزینه ای ندارد.

Call Now Button