ایر کانادا تعدادی نمایندگی فروش و خدمات را برای برنامه Aeroplan خود در ونکوور استخدام می کند

ایر کانادا دوباره استخدام می کند، بنابراین اگر به دنبال شغل جدیدی هستید که به شما امکان می دهد در پروازهای سال 2023 تخفیفات شیرینی را به دست آورید، جستجو را متوقف کنید. به علاوه، شما حتی برای واجد شرایط بودن نیازی به مدرک ندارید.

این شرکت هواپیمایی کانادایی گفت، آنها به دنبال استخدام چندین نماینده فروش و خدمات مشتری تمام وقت برای کار در مرکز تماس Aeroplan خود در ونکوور هستند.

به گفته وب سایت ایر کانادا، برنامه Aeroplan به مشتریان این امکان را می دهد که هر بار که پرواز می کنند، جوایز و مزایای خاصی کسب کنند.

نمایندگی های فروش و خدمات مشتریان Aeroplan می توانند در مورد برنامه به اعضا مشاوره دهند، پروازها را رزرو کنند، برنامه ریزی مجدد کنند و همچنین از مشتریان در مورد هر گونه مشکل یا نگرانی پشتیبانی کنند.

این موقعیت 17.14 دلار در ساعت پرداخت می‌کند و مزایای زیادی مانند نرخ‌های ویژه بلیط هواپیما، به‌علاوه پوشش بهداشتی و دندان‌پزشکی برای شما و خانواده‌تان دارد.

مزایای تخفیف بلیط هواپیما از روز اول آغاز می شود، بنابراین می توانید از آن دوره های انتظار آزاردهنده اجتناب کنید و فوراً از مزایای سفر استفاده کنید.

بهتر از همه، هیچ تجربه یا مدرک قبلی برای دریافت یکی از این نقش ها مورد نیاز نیست.

تنها شرایطی که برای کسب یکی از این موقعیت ها مورد نیاز است شامل گذراندن موفقیت آمیز برنامه آموزشی 11 هفته ای با حقوق، در دسترس بودن برای کار در عصرها و آخر هفته ها، توانایی کار مستقل و واجد شرایط بودن برای کار در کانادا است.

همچنین باید بتوانید به زبان انگلیسی روان صحبت کنید و مهارت های ارتباطی خوبی داشته باشید.

حقوق: 17.14 دلار در ساعت

چه کسی باید درخواست دهد: اگر مردمی هستید و به سرعت راه حل هایی برای مسائل مشتری ارائه می دهید، این نقش ممکن است برای شما مناسب باشد.

Call Now Button