بازگشایی سیستم رزرو کمپینگ های BC

پس از آزمایش اولیه وب سایت رزرو کمپینگ در بریتیش کلمبیا، این سایت احتمالا در چند هفته آینده باز می شود تا امکان رزرو سایت برای آخر هفته طولانی ماه می وجود داشته باشد.

بر اساس بیانیه ای از وزارت محیط زیست، بیش از 3600 رزرو تا پایان روز افتتاحیه انجام شد و Porteau Cove در صدر فهرست محبوب ترین اردوگاه های استان قرار گرفت. در عرض 30 دقیقه پس از بازگشایی، 5000 نفر آنلاین شدند و 1900 رزرو انجام شد.

با تغییر نسبت به سال‌های گذشته، امسال به جای دو ماه، می‌توان مکان‌های کمپینگ را چهار ماه زودتر رزرو کرد.

Louise Pedersen مدیر اجرایی Outdoor Recreation Council of B.C گفت: اختلاف بین عرضه و تقاضا برای کمپینگ‌ها ناامید کننده است. در حالی که وب‌سایت رزرو کمپینگ بهبود یافته است، اما همچنان می‌توان رزرو محبوب‌ترین و نزدیک‌ترین پارک‌ها به مناطق شهری دشوار است. این سیستم همچنین برای افرادی که می‌خواهند کمپ بزنند اما نمی‌توانند چهار ماه قبل برنامه‌ریزی کنند، کار نمی‌کند.

در سال گذشتع در مجموع 317000 نفر موفق به رزرو شدند که نسبت به سال 2019 افزایش 26.5 درصدی داشته است.

در حالی که B.C. همچنان کمپینگ های جدید اضافه کرده است، از سرعت رشد تقاضا کندتر بوده است.

وزارت محیط زیست گفت که از سال 2017 بیش از 1700 کمپینگ به پارک های استانی و مکان های تفریحی در مناطق پرتقاضا اضافه شده است. بر اساس برنامه توسعه فعلی، 21.5 میلیون دلار برای کمپ های جدید، مسیرهای پیاده روی و ارتقاء امکانات موجود در نظر گرفته شده است.

B.C. Parks در سراسر استان، دارای بیش از 10000 اقامتگاه قابل رزرو برای استفاده روزانه و شبانه در دسترس است.

Pedersen پیش‌بینی کرد، تورم باعث ‌شود بسیاری از مردم تابستان امسال به جای رفتن به تعطیلات گران‌تر، کمپ بزنند.

Call Now Button