10 کاری که این هفته می توانید در نورث شور انجام دهید

ژانویه با آب و هوای معتدل شگفت‌آور و بسیاری از رویدادها، جذاب‌تر از آن چیزی است که در زمستان انتظار می‌رود. بنابراین، هیچ دلیلی برای ماندن در خانه وجود ندارد. این هفته تعدادی از تولیدات تئاتر، نمایش‌های هنری، نمایشگاه‌ها و رویدادها، در کنار یک جشنواره غذایی وجود دارد. در ادامه با برخی از آنها آشنا شوید:

Tomatoes Tried To Kill Me
Tomatoes Tried to Kill Me But Banjos Saved My Life داستانی الهام‌بخش درباره قدرت شفابخش موسیقی است. این پروژه پرشور قبلا در Soho Playhouse در نیویورک اجرا شده و در روز چهارشنبه در وست ون اجرا خواهد شد.

What Are Our Supports? 
Emily Neufeld هنرمند نورث ون از سال 2018، با What Are Our Supports?، مجموعه‌ای از مقالات، نوشته‌ها و آثار هنری سفارشی تعدادی از هنرمندان که این سوال را مطرح می‌کند، مشارکت داشته است. قرار است این کتاب شنبه 21 ژانویه در ساعت 2 بعد از ظهر در SFU Goldcorp Centre for the Arts با حضور نویسنده عرضه شود.

Skate Plaza 
ممکن است کریسمس و شب سال نو گذشته باشد، اما Shipyard’s Skate Plaza تا مدت ها در زمستان به روی عموم باز است. تا فوریه می‌توانید آن را درست در کنار Warming Hut جدید منطقه پیدا کنید، یک کابین دنج و منطقه‌ای در فضای باز، کامل با گودال آتش، که شراب داغ، سیب داغ و سیب غیرالکلی در آن وجود دارد.

Frozen in Concert
با جمع کردن خانواده برای تماشایFrozen از دیزنی، هفته را با هیجان تمام کنید. این رویدادی برای بچه‌های کوچک است که والدینشان را نیز به همان اندازه جذب می کند.
21-22 ژانویه، The Orpheum. بلیط را می توان از طریق وب سایت VSO خریداری کرد.

Lunar New Year at The Garden
مسلما زیباترین راه برای استقبال از سال جدید چینی را می توان در  Dr. Sun Yat-Sen Classical Chinese Garden پیدا کرد. این آخر هفته 21 و 22 ژانویه، باغ میزبان جشنواره‌ای به افتخار سال خرگوش خواهد بود، با غرفه‌های غذا، هنر و صنایع دستی، فعالیت‌های خانوادگی، مجموعه‌ای از اجراهای مختلف از رقص تا اپرا، و اولین نمایشگاه کاملاً جدید توسط رئیس Chairman Ting.

Dine Out
جشنواره غذاخوری Dine Out این جمعه با تخفیف های منو با قیمت ثابت در مجموعه وسیع و متنوعی از صبحانه، ناهار و شام در ونکوور آغاز می شود. برخی از نقاط برجسته در نورث شور عبارتند از Raven در Deep Cove که به تازگی بازسازی شده، Park Royal’s Trattoria و رستوران‌های عالی محبوب Winston.
20 ژانویه تا 5 فوریه، در مکان های مختلف. برای فهرست کامل رستوران‌های شرکت‌کننده، از وب‌سایت Dine Out دیدن کنید.

Deanna Dikeman: Leaving and Waving 
به مدت 27 سال از سال 1991، Deanna Dikeman، عکاس بزرگ شده در آیووا، هر بار که پدر و مادرش را پس از ملاقات ترک می‌کرد، عکس آنها را در حال خداحافظی با خود در خیابان ثبت می‌کرد. این عکس های صمیمانه اکنون به عنوان بخشی از پروژه Leaving and Waving او در The Polygon نمایش داده می‌شود. او فصل‌های در حال تغییر، رشد خودش و پسرش و پیری و از دست دادن اجتناب‌ناپذیر والدینش را با عکس ها روایت می‌کند. این نمایشگاه از 19 ژانویه افتتاح می شود.

Canyon Lights
نمایشگاه خیره کننده Canyon Lights به پایان خود نزدیک می شود و چند هفته آینده به عنوان آخرین فرصت برای مشاهده چراغ های جشن قبل از خاموش شدن برای یک سال دیگر است. نمایش کریسمس مورد علاقه شهر، همراه با Treetops Adventure، تونل نوری “Arc de Lumina” و فروشگاه هدایای Trading Post، پل معلق Capilano را تا 22 ژانویه روشن خواهند بود.

Fiddler on the Roof
مجموعه‌ای از نمایش‌های با کیفیت بالا در صف قرار می‌گیرند تا صحنه تئاتر ونکوور را در سال جاری متحول کنند و با Fiddler On the Roof برنده جایزه Tony آغاز می‌شود. داستان عمیق عشق و پذیرش، که در روسیه در آستانه انقلاب اتفاق می‌افتد، صحنه تئاتر ملکه الیزابت را با اجرای پرهیاهو آهنگ‌های موسیقی کلاسیک If I Were A Rich Man’ و ‘Miracle of Miraclesروشن خواهد کرد.

17 تا 22 ژانویه. تئاتر ملکه الیزابت. برای اطلاع از زمان و بلیط به وب سایت تئاتر مراجعه کنید.

Keeping the Song Alive
این نمایشگاه در گالری هنر Bill Reid در Northwest Coast Art ، با ترکیبی غنی از موسیقی سنتی و آثار هنری، هنر معاصر، فیلم و مستندات تاریخی، به دوستی منحصربه‌فرد بین روسای موروثی Billy Assu و Mungo Martin و دکتر Ida Halpernپرداخته است. در سال 1947، این سه نفر برای ضبط موسیقی Pesa برای مردم Kwakwaka’wakw همکاری کردند.
این برنامه تا 19 مارس ادامه دارد.

Call Now Button