۱۰۰ هزار دلار جایزه پلیس برای اطلاعات موثق درباره الناز حاج تمیری

یک سال پس از ربایش الناز حاج تمیری، زن ایرانی که در ساحل واساگا – انتاریو توسط عده ای پلیس نما ربوده شد، پلیس انتاریو برای دریافت هر گونه اطلاعات از موقعیت این زن ۱۰۰ هزار دلار جایزه تعیین کرد.

الناز حاج تمیری توسط سه مرد با لباس پلیس در یک خودروی شاسی بلند لکسوس سفید ربوده شده است. پلیس چهره دو تن از این مظنونان را برای شناسایی عموم منتشر کرده است.

مارتین گراهام از پلیس انتاریو گفت، مهم‌ترین امید من این است که او زنده باشد و بیشترین نگرانی من از این است که او دیگر نباشد. ما امیدواریم با این جایزه بتوانیم به اطلاعاتی درباره این زن دست پیدا کنیم.

فریبا، مادر حاج تمیری می گوید، هیچ چیز به اندازه این فکر بر روح ما سنگینی نمی‌کند که شاید هرگز نفهمیم چه بر سر الناز آمده است. ما می‌دانیم که افرادی وجود دارند که اطلاعاتی در اختیار دارند. و ممکن است به این فکر کنند که آیا این کار را انجام دهند یا خیر. ما از خدا می‌خواهیم که این افراد کار درست را انجام دهند و به ما کمک کنند تا از این رنج خلاص شویم.

پلیس از هر کسی که اطلاعاتی در این مورد دارد خواسته است اطلاعات خود را با خط غیر اضطراری OPP به شماره 1-888-310-1122 در میان بگذارد. و هر کسی که بخواهد به صورت ناشناس خبری دهد نیز می‌تواند از طریق Crime Stoppers در ontariocrimestoppers.ca یا 1-800-222-8477 (TIPS) اینکار را انجام دهد.

Call Now Button