BC Hydro اتصالات جدید ماینینگ کریپتو را به دلیل استفاده شدید از برق، متوقف می کند

کسب و کارهای جدید استخراج ارز دیجیتال در بریتیش کلمبیا به طور موقت از اتصال به شبکه برق BC Hydro منع شده اند. تعلیق 18 ماهه ی رد درخواست‌های اتصال برق جدید، به منظور فراهم کردن زمان مورد نیاز برای ایجاد یک چارچوب دائمی، برای هرگونه عملیات استخراج ارز دیجیتال در آینده است.

در حال حاضر،BC Hydro برق را برای هفت عملیات استخراج ارز دیجیتال تامین می‌کند و شش مورد دیگر در مراحل پیشرفته اتصال به شبکه هستند که مجموعاً مصرف برق آن 273 مگاوات است. عملیات موجود تحت تأثیر ممنوعیت موقت قرار نخواهند گرفت.

تعلیق شرکت برق در زمانی اتفاق می‌افتد که 21 برنامه کاربردی برای افتتاح کسب‌وکارهای استخراج ارز دیجیتال در BC وجود دارد که مجموع مصرف برق آن 1403 مگاوات، معادل برق مورد نیاز برای 570 هزار خانه یا 2.3 میلیون خودروی باتری‌دار در سال است.

در واقع، این 21 کسب و کار استخراج ارز دیجیتال، ظرفیت الکتریکی جدیدی را که با ساخت سد برق آبی 16 میلیارد دلاری Site C به دست می آید، و ظرفیت خروجی آن 1100 مگاوات یا توان کافی برای معادل 450000 خانه را دارد، به طور کامل از بین خواهند برد.

انتظار می رود سایت C تا سال 2025 عملیاتی شود. استخراج ارزهای دیجیتال، مانند بیت کوین، از مقدار قابل توجهی برق برای کارکردن رایانه های پرقدرت در شبانه روز استفاده می کند که مشکلات رمزنگاری و ریاضی پیچیده ای را برای تأیید تراکنش ها انجام می دهند.

نیازهای بالای برق نه تنها نتیجه راه‌اندازی قفسه‌های رایانه‌ها، بلکه تأمین خنک‌کننده شدید با توجه به گرمای قابل‌توجه آنها است.

Josie Osborne وزیر انرژی، معادن و نوآوری کم کربن بریتیش کلمبیا گفت، ما درخواست‌های اتصال برق از اپراتورهای استخراج ارز دیجیتال را به حالت تعلیق در می‌آوریم تا منبع برق خود را برای افرادی که به وسایل نقلیه الکتریکی و پمپ‌های حرارتی برقی روی می آورند و برای مشاغل و صنایعی که پروژه های برق رسانی را انجام می دهند که انتشار کربن را کاهش می دهد و فرصت های شغلی و اقتصادی ایجاد می کند، حفظ کنیم.

دولت استانی می گوید، چنین مشاغلی به دلیل در دسترس بودن برق آبی تمیز، فراوان و ارزان به BC جذب می شوند. و اگر کنترل نشود، ظرفیت برق بلندمدت BC Hydro می‌تواند توسط عملیات استخراج ارز دیجیتال از بین برود.

Call Now Button