یک گالری هنر ونکوور در تلاش برای باز ماندن

یک گالری هنری محلی در ونکوور در تلاش است مخارج خود را تامین کند. این گالری به صورت غیرانتفاعی فعالیت می‌کند تا یک فضای نمایشگاهی با موانع کم برای هنرمندان فراهم کند.

این گالری هنری، واقع در 485 Main St.، قبلاً نمایشگاهی یک ماهه برگزار کرده بود که به عموم اجازه می‌داد به صورت رایگان وارد شوند و نقاشی کنند.

برخلاف سایر گالری‌های تجاری که علاوه بر کمیسیون خود، هزینه ثابتی را از هنرمندان دریافت می‌کنند، این گالری از هنرمندان برای ارسال یا نمایش آثارشان هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و فقط برای آثاری که به فروش می‌رسند، 50 درصد کمیسیون دریافت می‌کند.

Shannon Pawliw مدیر این گالری هنری، جمع‌آوری کمک مالی را آغاز کرد تا به گالری کمک کند برای مدتی بیشتر باز بماند.

او گفت، این گالری به کمی تقویت مالی نیاز دارد تا برخی از بدهی ها را بپردازد و در چند ماه آینده در تجارت بماند.

بودجه این گالری کاملاً توسط Pawliw و از طریق پول حاصل از کارگاه‌ها و فروش ماهانه آثار هنری تأمین می شود. تا 14 ژانویه، گالری هنری کمی بیش از 1300 دلار از یک هدف 20000 دلاری را جمع‌آوری کرده است.

Pawliw مطمئن است با کمک انجمن و فروش آثار هنری گالری، این گالری زندگی خود را تامین خواهد کرد.

این گالری در سال گذشته علیرغم کمبود بودجه، دستاوردهای زیادی داشته است، از جمله هفت نمایشگاه انفرادی، چهار نمایشگاه گروهی، سه جلسه شعرخوانی، چهار کارگاه و یک ماه کامل هنرسازی رایگان برای عموم.

در مجموع 57 هنرمند و بیش از 300 اثر هنری در این گالری در سال 2022 به نمایش درآمد.

Pawliw گفت، من نمی خواهم جامعه ای را که قبلاً در این گالری ایجاد شده است از دست بدهم. لطفا، لطفا، لطفاً به هر طریقی که می توانید کمک کنید. من نمی توانم بدون کمک شما ادامه دهم!

Call Now Button