کانادایی ها اکنون بدون هیچ عذاب وجدانی، غذاهای گران قیمت را از خواربار فروشی ها می دزدند

اگر نمی توانید پولدارها را شکست دهید، به آنها بپیوندید. اگر نمی توانید به آنها بپیوندید زیرا در خانواده ای بیش از حد ثروتمند به دنیا نیامده اید، آنها را بخورید. اگر نمی‌توانید آنها را بخورید، زیرا آنها انسان هستند و این غیرقانونی است، از آنها دزدی کنید و سپس در توییتر درباره آن لاف بزنید.

این درک من از الگوی فکری پشت افزایش قابل توجه کاربران رسانه های اجتماعی است که با افتخار برای همه دنیا اعلام می کنند که از خواربار فروشی های بزرگ کانادا دزدی کرده اند، یا از کسانی که این کار را می کنند حمایت می کنند.

من می توانم به شما بگویم مصرف کنندگان کم کم صبرشان را از دست می دهند، زیرا قیمت ها در خواربار فروشی بسیار فراتر از نرخ تورم افزایش می یابد. به نظر می رسد برخی آنقدر خسته شده اند که حاضرند با خطر اتهامات سرقت کمتر از 5000 دلار مواجه شوند تا از گرسنگی اجتناب کنند.

دکتر Sylvain Charlebois، مفسر رسانه‌ای و مدیر ارشد آزمایشگاه تجزیه و تحلیل کشاورزی و مواد غذایی در دانشگاه Dalhousie در هالیفاکس، این هفته گزارش داد، در حالی که سرقت مواد غذایی همیشه یک مشکل بزرگ برای صنعت بوده است، اما اکنون پس از بیش از یک سال افزایش قیمت به دلیل یا تحت عنوان تورم بدتر از قبل شده است.

او در مقاله ای نوشت: طبق برخی داده های صنعت، از یک فروشگاه خرده فروشی مواد غذایی با اندازه متوسط ​​در کانادا می تواند بین 2000 تا 5000 دلار مواد غذایی در هفته دزدیده شود.

با حاشیه سود نسبتاً کم در خواربار فروشی، این مقدار بسیار زیاد است. برای پوشش ضرر، خواربارفروشان باید قیمت ها را افزایش دهند، بنابراین در نهایت، همه ما هزینه سرقت خواربار را پرداخت می کنیم.

یک خانواده متوسط ​​چهار نفره بیش از 16000 دلار برای خرید مواد غذایی در سال خرج کنند که تقریباً 1066 دلار (یا هفت درصد) بیشتر نسبت به سال 2022 است، و استفاده از بانک های مواد غذایی به بالاترین حد خود رسیده است.

یکی از کاربران توییتر نوشت: اگر شما آنقدر فقیر هستید که نمی توانید غذا بخرید و دولت هیچ گزینه ای به شما نمی دهد، گرفتن غذا از یک خواربار فروشی برای زنده ماندن، به نظر من دزدی نیست.

به نظر می رسد بسیاری در حال حاضر به این فکر هستند که دزدی از مغازه پاسخ مناسبی به آنچه در مورد قیمت مواد غذایی در کانادا اتفاق می افتد است، و مصرف کنندگان باید از تهمت زدن به کسانی که دزدی می کنند خودداری کنند، زیرا ممکن است در وضعیت ناامید کننده ای قرار داشته باشند.

شخص دیگری در توییتر گفت، از یک طرف مردم گرسنگی می‌کشند. از سوی دیگر، خواربار فروشی ها سود بی‌سابقه‌ای می برند.

بحث‌های زیادی در مورد نظام سرمایه‌داری، حقوق بشر، حرص و آز شرکت‌ها، هدر رفتن بیش از حد مواد غذایی و اینکه دقیقاً مقصر همه این‌ها چه کسی است، در جریان است.

یک پزشک مقیم تورنتو نوشت: قوانین برای ثروتمندان و/یا قدرتمندان ایجاد می‌شوند و در این مورد هیچ کاری برای محافظت از آسیب‌پذیرترین افراد انجام نمی‌دهند.

همانطور که بسیاری از کانادایی‌ها ممکن است دلسوزی کنند، مهم است که توجه داشته باشید دزدی از مغازه یک جرم فدرال است و طبق قانون جزایی کانادا با جریمه تا 2000 دلار و احتمال زندان مجازات می‌شود.

این واقعیت که افراد بیشتری مایلند این هزینه را برای گذاشتن غذا روی میزهای خود به خطر بیاندازند، ارزش توجه بیشتر را دارد.

Call Now Button