یک نوجوان تورنتویی دوستانش را با اسلحه اسباب‌ بازی تهدید و درخواست پول می کرده است

یک دانش‌آموز ۱۳ساله تورنتویی که با یک اسلحه اسباب‌ بازی از دوستانش در مدرسه ای در اتوبیکوک درخواست پول می‌کرده، به سرقت متهم شده است.

این حادثه در مدرسه راهنمایی لانور، واقع در منطقه براونز لاین و خیابان ایوانز رخ داده است.

به گفته پلیس، این پسر در دستشویی مدرسه با استفاده از یک سلاح قلابی از تعداد نامعلومی از دانش‌آموزان درخواست پول کرده و اگرچه هیچ آسیبی به دوستانشش نرسانده، ولی به دلیل استفاده از سلاح اسباب‌بازی و تهدید دوستانش متهم به دو فقره سرقت است.

رابرت نیگرو، مدیر این مدرسه با ارسال نامه‌ای به والدین گفت، این موضوع برای ما بسیار جدی است و به ‌محض اطلاع از حادثه، ایمنی دانش‌آموزان و کارکنان را مورد بررسی قرار دادم که خوشبختانه آسیبی به کسی وارد نشده بود.

این حادثه کمتر از یک هفته پس از تیراندازی در یکی از دستشویی‌های یک مدرسه در ایست یورک رخ داد، که یکی از کارکنان با اصابت گلوله مجروح شد.

جان توری، شهردار تورنتو گفت: شهرداری، هیئت مدارس و پلیس تورنتو در رابطه با خشونت در مدارس با هم همکاری می کنند.

وی گفت، این حادثه برای من بسیار ناامیدکننده است. ما باید بررسی کنیم که چرا یک نوجوان یک اسلحه اسباب‌بازی را به مدرسه می‌آورد. اگر نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم می‌تواند عواقب بدی داشته باشد.

استفان لچه وزیر آموزش انتاریو گفت، دولت استانی حمایت‌های بهداشت روان دانش‌آموزان را افزایش داده تا از سلامت روحی و جسمی آنها اطمینان حاصل کند.

Call Now Button