ماساژدرمانگر اهل BC به دلیل ارسال ایمیل حاوی نظرات خود در مورد کووید به بیماران، توبیخ شد

یک ماساژدرمانگر ثبت شده در ونکوور به دلیل ارسال ایمیل حاوی نظرات خود در مورد دستورات و واکسن های COVID-19 به بیماران، توبیخ شد.

در یک اطلاعیه عمومی که به تازگی منتشر شده است، کالج ماساژ درمانگران بریتیش کلمبیا گفت، Ian Glass اعتراف کرده است که در ژانویه 2022، از آدرس ایمیل کاری خود، یک ایمیل طولانی برای حدود 205 گیرنده، عمدتاً بیمارانش، ارسال کرده است.

در این اطلاعیه آمده است: این ایمیل عمدتاً حاوی انتقاد از الزامات پیشنهادی واکسیناسیون اجباری COVID-19 برای متخصصان بهداشت بوده، اما همچنین شامل دو بیانیه در مورد کارایی و ایمنی واکسن‌های COVID-19 نیز بوده است.

و در حالی که Glass خود را به عنوان یک ماساژدرمانگر ثبت شده معرفی کرده، او نگفته که توصیه های مربوط به واکسیناسیون خارج از محدوده فعالیت یک ماساژدرمانگر است.

کالج همچنین شکایاتی مبنی بر مخفی نبودن ادرس گیرندگان در این ایمیل دریافت کرد، به این معنی که همه بیماران آدرس ایمیل یکدیگر را مشاهده کردند.

Glass اعتراف کرد، برای به دست آوردن آدرس های ایمیل به پلتفرم نگهداری سوابق کلینیک خود دسترسی داشته است. به گفته کالج، در نتیجه، او اطلاعات شخصی بیماران خود را بدون رضایت در اختیار افراد دیگر قرار داده است.

کالج یک سیاست تعریف شده در مورد استفاده از حساب های ایمیل و نحوه استفاده یا عدم استفاده از آنها دارد.

بر اساس اطلاعیه عمومی، زمانی که یکی از بیمارانی که ایمیل را دریافت کرده بود نسبت به افشای آدرس ایمیل به کلینیک و Glass ابراز نگرانی کرد، Glass از پایگاه داده کلینیک برای دریافت آدرس منزل بیمار استفاده و دسته گلی به عنوان عذرخواهی برای وی فرستاد.

Glass به تعلیق دو روزه، توبیخ رسمی، تعهد به عدم تکرار رفتار، تکمیل آموزش اصلاحی در مورد اخلاق حرفه ای و پرداخت 500 دلار برای بخشی از هزینه های تحقیقات محکوم شد.

Call Now Button