ارزان‌ترین استان‌های کانادا با بهترین کیفیت زندگی

این اطلاعات جدیدی نیست که هزینه زندگی در کانادا در حال افزایش است. با افزایش قیمت همه چیز، از غذا گرفته تا مسکن، کانادایی هایی که به دنبال جابجایی هستند ممکن است این سوال را داشته باشند که پول آنها در کجای کشور بیشتر ارزش خواهد داشت.

MovingWaldo که خدمات جابجایی را برای کانادایی‌ها ارائه می‌کند، فهرستی از ارزان‌ترین استان‌های کانادا را جمع‌آوری کرده است که در آن‌ها می‌توانید کمتر هزینه کنید بدون اینکه کیفیت زندگی خود را قربانی کنید.

این شرکت 10 استان کانادا را بر اساس میانگین هزینه زندگی در آنها، از کم به گران ترین استان طبقه بندی کرد.

این فهرست با استفاده از داده های منابعی مانند e Canadian Mortgage and Housing Corporation، انجمن املاک و مستغلات کانادا،RateHub و Numbeo، استان ها را بر اساس میانگین هزینه های ماهانه آنها برای یک خانوار، از جمله مواردی مانند مواد غذایی، خدمات آب و برق و بیمه خودرو، رتبه بندی کرد.

به گفته MovingWaldo، در حال حاضر Newfoundland and Labrador استانی با ارزان ترین هزینه و بهترین کیفیت زندگی است.

بدون احتساب قیمت خانه، متوسط ​​هزینه ماهانه برای افرادی که در این استان زندگی می کنند 1324 دلار است. ساکنان می توانند انتظار داشته باشند، به طور متوسط ​​حدود 70 دلار برای یک طرح تلفن همراه که شامل مکالمه نامحدود، تکست و دیتا است و 100 دلار برای هزینه آب و برق در هر ماه، بپردازند.

در حالی که قیمت مواد غذایی در اینجا با به طور متوسط 248.88 دلار در ماه، در مقایسه با سایر مناطق در سطح بالایی قرار دارد، ولی با مسکن ارزان قیمت، با متوسط ​​قیمت خانه و اجاره ماهانه به ترتیب 299950 دلار و 783 دلار این هزینه را جبران می کند.

مجله Maclean’s این استان را یکی از 10 فرهنگ دوستانه برتر جهان نامیده است.

MovingWaldo می‌گوید: حتی اگر کانادا به خوش‌آمدگویی و دوستانه بودن شهرت داشته باشد، این امر به‌ویژه در Newfoundland and Labrador بیشتر به چشم می آید.

پس از Newfoundland، استان New Brunswick است، جایی که، در حالی که قیمت متوسط ​​خانه و مواد غذایی کمی ارزان تر است، هزینه ماهانه زندگی کمی بالاتر و 1755.15 دلار است.

این استان همچنین به دلیل داشتن چند شهر مملو از فرصت ها مورد ستایش قرار گرفت.

MovingWaldo خاطرنشان می کند: پرستاران، پزشکان و رانندگان و پیک ها بیشترین تقاضا را درNew Brunswick دارند.

با توجه به شاخص رشد U-Haul، این استان بزرگ ترین سود خالص مردم در هر استان را در سال 2022 ثبت کرد.

استان Saskatchewan که همچنین دارای فرصت های عالی برای پرستاران و پزشکان است، در رتبه سوم قرار می گیرد که میانگین هزینه های ماهانه آن در مجموع 1706.72 دلار است.

در طرف مقابل طیف، B.C. بالاترین میانگین هزینه های ماهانه را با مجموع 2887.33 دلار دارد.

این رقم قیمت مسکن را که به طور متوسط ​​904020 دلار است، شامل نمی شود.

شاید تعجب آور نباشد که انتاریو درست پس از B.C. ، با میانگین قیمت خانه 829,934 دلار و هزینه ماهانه 2,826.92 دلار در لیست قرار دارد.

در اینجا همه 10 استان از ارزان ترین تا گران ترین هزینه زندگی رتبه بندی شده اند:

Newfoundland and Labrador
New Brunswick
Saskatchewan
Manitoba
Nova Scotia
Prince Edward Island
Alberta
Quebec
Ontario
British Columbia

Call Now Button