ده‌ها نوع از ماگ‌ها و محصولات برند Indigo در کانادا فراخوانده شدند

وزارت بهداشت کانادا در بیانیه ای اعلام کرد، ده‌ها نوع از ماگ‌ها و محصولات برند Indigo رابه دلیل احتمال کپک‌زدگی جمع‌آوری می‌کند.

این وزارت‌خانه از کانادایی‌ها خواست وسایل خود را بررسی کرده و در صورت داشتن لیوان‌های سرامیکی یا سایر محصولات برند Indigo آنها را از دسترس خارج کنند.

بررسی ها نشان می دهند، بیش از ۳۰ نوع کالا از جمله لیوان‌های سرامیکی برند Indigo در صورتی که در محیط مساعد قرار بگیرند سطح لعابی‌شان کپک می‌زند.

در این بیانیه آمده است، اقلام فراخوانی شده شامل ماگ‌های مختلف و سایر محصولات خانگی مانند ظرف نگهداری کوکی‌ها، بشقاب غذاخوری و قابلمه سرامیکی است.

همچنین در این بیانیه آمده است، خوردن کپک خطرناک بوده و می‌تواند در مصرف‌کنندگانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، موجب مشکلات گوارشی و عفونت شود.

بین آگوست تا دسامبر ۲۰۲۲، بیش از ۲۲ هزار نوع از محصولات برند Indigo در کانادا فروخته شده است. تا ۳۰ ژانویه، هیچ گزارشی مبنی بر بروز هرگونه مشکل برای مصرف‌کنندگان این محصولات به وزارت بهداشت کانادا نرسیده است.

بر اساس اطلاعیه وزارت بهداشت کانادا، تمام افرادی که محصولات فراخوان شده را خریداری کرده‌اند فوراً باید استفاده از آنها را متوقف کرده و همه‌روزه بین ساعت ۹ تا ۱۲ صبح با شماره ۱-۸۳۳-۴۶۳-۴۴۶۱ تماس گرفته و یا به آدرس پست الکترونیک service@indigo.ca ایمیل بزنند و یا برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شرکت Indigo Online مراجعه کنند.

Call Now Button