سیم کشی برق حمام باعث آتش سوزی آپارتمان Central Lonsdale نورث ون شد

تحقیقات نشان داد، آتش سوزی در یک مجتمع آپارتمانی قدیمی در Central Lonsdale که در 13 دسامبر رخ داد و بیش از 60 خانواده را بی خانمان کرد، احتمالاً ناشی از یک مشکل الکتریکی مربوط به چراغ حمام یا فن بوده است.

Greg Schalk رئیس آتش نشانی شهر نورث ونکوور گفت، آتش سوزی در 260 12th St. East در فضای پنهان در سقف حمام یکی از آپارتمان های طبقه اول، در ناحیه سیم کشی برق چراغ و فن شروع شد.

Schalk افزود، من فکر نمی‌کنم در ساختمان‌های قدیمی‌تر غیرمعمول باشد که مشکلات الکتریکی دلیل آتش‌سوزی شوند.

در مجموع 170 نفر در دسامبر در نتیجه چهار آتش سوزی جداگانه از خانه های خود در North Shore آواره شدند. دو آتش‌سوزی بزرگ شامل ساختمان‌های آپارتمانی بود، یکی در International Plaza در Marine Drive و دیگری در یک ساختمان آپارتمانی 66 واحدی در 12th Street East در Central Lonsdale .

Bowinn Ma وزیر مدیریت اضطراری نورث ونکوور اخیرا گفته بود او نگران چنین چیزی است. با افزایش سن ساختمان‌های آپارتمانی اجاره‌ای، آتش‌سوزی‌ها می‌توانند شایع‌تر شوند. در مورد ساختمان آپارتمان 12 شرقی، واحدها مسکن مقرون به صرفه ارائه کردند، اما ساختمان به دلیل قدمتش آبپاش هم نداشت.

Emily Dicken مدیر مدیریت اضطراری North Shore گفت، تقریباً دو ماه پس از آتش سوزی، تعدادی از مستاجران سابق هنوز در جستجوی مسکن جدید هستند که در مجموع 58 نفر از 22 آپارتمان آسیب دیده از آتش سوزی هنوز از کمک های دولتی استفاده می کنند.

دولت استانی اخیراً کمک های مالی را به خانواده ها که برای اقامت در هتل ها پرداخت کرده است، تا 15 فوریه تمدید کرد.

این سومین باری است که استان حمایت های اضطراری را گسترش می دهد، تا حدی به دلیل تعداد خانواده های آسیب دیده و دشواری یافتن مسکن اجاره ای در North Shore.

معمولاً پشتیبانی اضطراری برای افرادی که در اثر آتش سوزی، سیل یا سایر بلایای طبیعی آواره شده اند فقط به مدت 72 ساعت ارائه می شود.

بسیاری از این افراد با اجاره بها بسیار بالاتر از مبلغی که قبلا برای آپارتمان پرداخت می کردند، مواجه هستند.

یک گزارش اخیر از شرکت وام مسکن و مسکن کانادا نشان می‌دهد، وقتی مستأجران جدید به آپارتمان‌هایی در North Shore نقل مکان می‌کنند، اجاره بها می‌تواند 24 درصد افزایش یابد.

این چالش به ویژه برای ساکنان با خانواده های بزرگ تر برای یافتن گزینه های مقرون به صرفه در North Shore حادتر است.

داده های CMHC نشان می دهد، اجاره آپارتمان های سه خوابه در نورث ونکوور از 2500 تا 3400 دلار متغیر است.

Call Now Button