Woman In Black بر روی صحنه ونکوور

یک وکیل سالخورده لندنی یک بازیگر جوان صحنه را استخدام می کند تا به او کمک کند وقایع دلخراشی را که در زمان اسکان او در ایالتی در یورکشایر رخ داده است، زنده کند. همانطور که آن دو بیشتر در خاطرات آنچه او در آن لنگرگاه‌های انگلیسی شمالی با آن مواجه شده بود کاوش می کنند، آشکار می‌شود هر نفرینی که در آن زمان بر او وارد شده، اکنون او را در تئاتر دنبال کرده است.

احتمالاً داستان را می دانید. داستان هولناک Woman in Black از زمان شروعش در سال 1983 تحسین بی شماری را برانگیخته است.

این فیلم همچنان به ترساندن مخاطبان خود در سراسر جهان ادامه می‌دهد و با نسخه‌ای تازه منتشر شده از دانیل رادکلیف هری پاتر روی صحنه می رود. این دومین نمایش طولانی‌ West End است.

اکنون تمرینات در Presentation House Theater در حال انجام است و Famous Arts Limited، یک شرکت تولیدی مستقر در نورث شور، در راس آن است.

Bill Allman، مالک Famous Artist Limited و رئیس BC Entertainment Hall of Fame گفت، من این نمایش را چهار بار در The Fortune در لندن دیدم. من عاشق این نمایش هستم.

حدود 10 سال پیش بود که یکی از دوستانم به من گفت ترسناک ترین شب در تئاتر خواهد بود و او اشتباه نمی کرد.

پس از گذشت یک دهه، Allman هنوز هم مانند اولین بار از ترسی که توسط نمایش ارائه می شود لذت می برد. چه چیزی به داستان ارواح کلاسیک چنین جذابیت ماندگاری می بخشد؟ Allman گفت: دو چیز: اول از همه، این فیلم دارای یک «داستان بسیار محکم» است که تئاتر فوق‌العاده سرگرم‌کننده‌ای را ایجاد می‌کند، و ثانیاً، مردم سراسر جهان تمایلی وحشتناک به ترسیدن دارند.

کارگردان این نمایش Bernard Cuffling کهنه کار تئاتر ونکوور است، که در کنار Aidan Wright نیز بازی خواهد کرد و از 18 فوریه تا 5 مارس در Jericho Arts Centre اجرا خواهد شد.

در این بین، مردم محلی تشویق می شوند مراقب چهره سایه زن سیاه پوش در اطراف شهر باشند. ظاهر او زودگذر خواهد بود، اما کسانی که می توانند او را ببینند – در خیابان های محله، در جنگل، در ساحل، یا در گورستان های محلی – می توانند شانس برنده شدن بلیط های رایگان نمایش را داشته باشند.

زن سیاه پوش
زمان: 18 فوریه تا 5 مارس
مکان: Jericho Arts Centre, 1675 Discovery St., Vancouver
هزینه: از 28 دلار، بلیط برای خرید در Eventbrite

Call Now Button