این برنامه ها تا آخر ماه از پلتفرم نتفلیکس کانادا حذف می شوند

مشترکین نتفلیکس کانادا ماه خوبی را نگذرانده اند.

این غول استریم این هفته سیاست محدود کردن اشتراک گذاری رمز عبور خود را آغاز کرده است، و همچنین قصد دارد مجموعه ای از نمایش ها را نیز قبل از پایان ماه از پلتفرم خود حذف کند که این شامل برخی از برنامه های مورد علاقه کانادایی ها می شود.

طبق اعلام نتفلیکس کانادا، تمام شش فصل سریال Schitt’s Creek در تاریخ 28 فوریه از سرویس استریم حذف خواهند شد.

و این تنها نمایش محبوب کانادایی نیست که برای همیشه از نتفلیکس کانادا در ماه فوریه حذف می شود.

تمام پنج فصل Kim’s Convenience نیز در 28 فوریه با پلتفرم استریمی خداحافظی خواهند کرد. بنابراین، اگر می‌خواهید با خانواده خنده‌دار کره‌ای-کانادایی Kim آشنا شوید، بهتر است این کار را سریع انجام دهید.

یکی دیگر از نمایش‌های کانادایی که در همان تاریخ حذف می‌شود، Heartland است، یک درام کمدی که در مزرعه‌ای خانوادگی در آلبرتا جریان دارد.

Murdoch Mysteries سریال درام تلویزیونی کانادایی که کارآگاه پلیس William Murdoch را در اواخر قرن نوزدهم تا اوایل قرن بیستم دنبال می‌کند، نیز در همان تاریخ نتفلیکس را ترک می‌کند.

و در نهایت، یک خبر بد برای طرفداران برنامه های آشپزی وجود دارد زیرا نتفلیکس همچنین در پایان این ماه با The Great Canadian Baking Show خداحافظی خواهد کرد.

این تعداد محتوای عالی کانادایی از نتفلیکس حذف می شود، بنابراین اگر هر یک از آن ها در لیست تماشای شماست، ممکن است بخواهید زودتر آنها را تماشا کنید.

اگر برای شما سوال است که چرا این همه محتوای کانادایی غول استریم را ترک می کنند، دلیل خوبی برای آن وجود دارد.

CBC تصمیم گرفته است قرارداد خود را با Netflix Canada برای این عناوین تمدید نکند تا از سرویس پخش خود CBC Gem پشتیبانی کند.

بنابراین، همه چیز از بین نمی رود. اگر می خواهید این نمایش ها را تماشا کنید، باید به جای آن به CBC Gem بروید.

برخی از فیلم‌ها و نمایش‌های دیگری که قرار است در فوریه از نتفلیکس کانادا حذف شوند عبارتند از Wonder Woman 1984، The Departed، Heritary، و فصل‌های New Amsterdam و When Calls the Heart.

خبر خروج بسیاری از برنامه‌های محبوب کانادایی از نتفلیکس قطعاً برخی از بینندگان کانادایی را عصبانی کرده است. و آنها قصد دارند دیگر اشتراک خود را تمدید نکنند.

این تنها دلیلی نیست که برخی از کانادایی ها درباره لغو اشتراک نتفلیکس صحبت می کنند.

این غول استریم اخیراً عملیات محدود کردن اشتراک گذاری رمز عبور خود را اجرا کرده است و بسیاری از بینندگان از تغییرات مطلع شده اند.

یکی از کاربران توییتر گفت، از آنجایی که من دیگر اجازه ندارم رمز عبور نتفلیکس خود را به اشتراک بگذارم، دیگر سرویس خود را تمدید نمی کنم.

این شرکت می‌گوید، ویژگی‌های جدید را بر اساس بازخورد مشتریان اصلاح می‌کند، بنابراین بینندگان نتفلیکس ممکن است مجبور باشند این فضا را زیر نظر داشته باشند تا ببینند اوضاع چگونه پیش می‌رود.

Call Now Button