من ساندویچ های صبحانه بزرگترین فروشگاه های زنجیره های کانادا را امتحان کردم

صرف نظر از اینکه در سفر جاده ای هستید یا در حال رفتن به محل کار، یک ساندویچ صبحانه گاهی اوقات تنها چیزی است که شما را راه می اندازد.

اما بهترین ساندویچ صبحانه در کانادا کدام است؟

خوب، برای رسیدن به این موضوع، یک ساندویچ صبحانه را از سه تا از بزرگترین فست فودهای زنجیره ای در کانادا امتحان کردم تا بفهمم کدام یک برتر است.

من ساندویچ صبحانه بیکن، تخم مرغ و پنیر را از A&W، Tim Hortons و مک دونالد گرفتم، با این هدف که بفهمم کدام یک بهترین است.

Tim Hortons
قیمت: 5.07 دلار
همه ما به یاد داریم زمانی که Tims بیشتر یک قهوه، دونات و سوپ بود، اما آنها در حال گسترش به دنیای اقلام “فست فودی” هستند و ساندویچ صبحانه آنها نیز از این قاعده مستثنی نیست.
ساندویچ صبحانه بیکن آنها بسیار استاندارد است و خیلی بیشتر از آن چیزی که شما انتظار دارید ارائه نمی دهد.
تخم مرغ و بیکن کار را انجام می دهند، اما نانش من را زیاد راضی نکرد.
در حالی که این به هیچ وجه بد نبود، کمترین ساندویچ مورد علاقه من بود.
امتیاز: 3.5/5

A&W
قیمت: 5.52 دلار
گرانترین ساندویچ صبحانه از یکی از فست فودهای زنجیره ای کانادا
پس از خرید ساندویچ بیکن اولین چیزی که متوجه شدم این بود که ساندویچ بسیار چرب بود و تا زمانی که به خانه رسیدم کاغذ آن تقریباً شفاف شده بود.
مافین انگلیسی برشته شده خوشمزه بود و همه مواد فوق العاده تازه و با طعم واقعی بود. و اگر برای یک چیز نبود، ساندویچ صبحانه مورد علاقه من بود.
با این حال، پس از چند لقمه، احساس کردم واقعاً خشک شده است. چگونه ممکن است چیزی در عین حال خشک و چرب باشد؟
اگرچه این یک برنده بسیار نزدیک بود و اگر آن مسئله کوچک نبود، برنده می شد.
امتیاز: 4.5/5

McDonald’s
در حالی که صندوقدار نوع اشتباهی از مک مافین تخم مرغ به من داد – من به جای بیکن ژامبون گرفتم – هنوز طعم کلاسیکی بود که همه ما دوست داریم.
به اندازه کافی دلچسب که شما را سیر کند، فقط به اندازه ای شیرین و گوشتی است که احساس می کنید مانند یک لذت کوچک خوب است و به خوبی با قهوه یا چای جفت می شود. و طعم فوق العاده تازه ای داشت، علیرغم اینکه محصول مک دونالد است.
امتیاز: 5/5

Call Now Button