چگونه کوپن های آمازون را تهیه کنیم

با افزایش تورم در کانادا، میلیون ها نفر از ساکنان این کشور، عادات خرید خود را تغییر داده اند تا بتوانند مخارج خود را تامین کنند.

یکی از راه های کم کردن مخارج استفاده از کوپن های تخفیف است. آمازون کانادا نیز یک صفحه کوپن دارد که می‌ تواند به شما در صرفه جویی مخارج کمک کند.

کوپن‌ های آمازون در زمان محدودی ارائه می شوند و خریداران می ‌توانند آنها را تهیه و برای برخی از خرید های خود استفاده کنند.

 بر خلاف کدهای تخفیف، کوپن ها به طور خودکار هنگام تسویه حساب اعمال می شود. برخی از کوپن ‌ها فقط مخصوص اعضای پرایم Prime هستند.

هر کوپن فقط یک بار قابل استفاده است، و خریداران فقط می توانند یک عدد از یک محصول را با تخفیف کوپن خریداری کنند. امکان استفاده از چندین کوپن آمازون در یک سفارش وجود دارد.

تخفیف کوپن های آمازون از پنجاه سنت تا بیش از 100 دلار بسته به کالای مورد نظر متفاوت است. خریداران می توانند از کوپن ها در دسته های زیر استفاده کنند:
مواد غذایی
بهداشتی و مراقبت شخصی
حیوانات خانگی
الکترونیک و بی سیم
خانه و آشپزخانه
زیبایی
باغ، ابزارآلات و تعمیرات خانه
اسباب بازی ها و بازی ها
مد
وسایل دست ساز

برای مشاهده اینکه هر روز چه کوپن هایی ارائه می شوند، خریداران می توانند پس از مراجعه به صفحه حساب خود، به تب coupons در گوشه بالا، سمت چپ، مراجعه کنند. در آنجا کوپن‌ های هر دسته مشخص شده و اگر روی آن کلیک کنید، می‌ توانید تاریخ شروع و پایان و مشخصات آن را ببینید.

Call Now Button