جشن هولی 2023 در مترو ونکوور

کمتر از یک هفته دیگر، خیابان‌های هند پر از رنگ‌های پر جنب و جوش می‌شوند تا فرا رسیدن بهار را با جشنواره سنتی هندو، هولی، جشن بگیرند.

این یک مناسبت شاد است. مردم در خیابان‌ها ازدحام می‌کنند، دهل می‌نوازند، با هر ضربی می‌رقصند، همدیگر را با پودر رنگی آغشته می‌کنند و آب رنگی را روی رهگذران می‌پاشند.

طبق اساطیر هندو، این جشنواره دو روزه همچنین جشن پیروزی لرد ویشنو بر پادشاه هیرانیاکاشیاپو است.

امسال، هولی (معروف به جشنواره رنگ‌ها) که توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان – به‌ویژه مردم هندی و نپالی تبار جشن گرفته می‌شود – در 8 مارس برگزار می شود که نمادی از رسیدن بهار پس از یک زمستان طولانی و جشن پیروزی خیر بر شر است.

با این حال، کسانی که در Lower Mainland در طول این جشنواره احساس دلتنگی می کنند، ناراحت نباشند، زیرا Burnaby جشن هولی خود را این آخر هفته برگزار می کند و به مردم از فرهنگ های مختلف این فرصت را می دهد تا در این جشنواره پر جنب و جوش رنگ ها شرکت کرده و یک جشن عالی داشته باشند.

انجمن دانشجویی دانشگاه سیمون فریزر (SFU) با همکاری فدراسیون دانشجویان هند (ISF) ، Aftershock Roadshow و مجموعه ای از دی جی های ونکوور، میزبان اولین رویداد هولی خود در پنج سال گذشته هستند و آنها وعده یک جشن را می دهند.

رویداد 2023 Holi Bash Bura Na Mano Holi Hai مناسب خانواده است و مهمانان در هر سنی را تشویق می کند که اوقات خوشی داشته باشند.

قیمت‌های بلیت بسته به ردیف خرید متفاوت است، اما با هر بلیط، به مهمانان یک بسته پودر رنگی غیرسمی تجزیه زیستی داده می‌شود. کیسه های اضافی را می توان در سایت خریداری کرد.

رنگ ها از نشاسته ذرت تهیه شده و از زنجیره خواربار فروشی Verka (تولید محلی) و آمازون تهیه می شوند و برای اکثر مردم بی خطر هستند. هیچ رنگ خارجی مجاز نیست و هیچ الکلی در سایت وجود نخواهد داشت.

این یک رویداد در فضای باز است و برای گرم نگه داشتن مهمانان بخاری نصب می شود. به شرکت‌کنندگان توصیه می‌شود لباس‌هایی بپوشند که مشکلی برای لک شدن نداشته باشند، رنگ‌های روشن یا سفید توصیه می‌شود.

SFSS Holi Bash: The Festival of Colours:
زمان: یکشنبه 5 مارس 11 صبح تا 3:30 بعد از ظهر
مکان: North parking lot (SFU Burnaby), 8888 University Dr., Burnaby 
هزینه: 18.44 تا 34.19 دلار؛

سایر رویدادهای هولی در سراسر مترو ونکوور

Hindu temple Burnaby Holi celebrations
زمان: یکشنبه 12 مارس؛ 11 صبح تا 3 بعد از ظهر
مکان: Hindu temple Burnaby (5420 Marine Dr.)

UBC Holi 2023
زمان: شنبه 11 مارس 11 صبح تا 4:30 بعد از ظهر
مکان: B4 parking lot (6359 Agronomy Rd, Vancouver)
هزینه: 42.15 دلار

Lakshmi Narayan Mandir temple
زمان: یکشنبه 5 مارس ساعت 4:30 تا 7 بعد از ظهر
مکان: Shanti Niketan Hall, Laxmi Narayan Mandir, (8321-140 St, Surrey)
هزینه: رایگان، اما برای تایید حضور خود با شماره 778-892-5007 تماس بگیرید.

Rang barse Holi event
زمان: شنبه 18 مارس ساعت 6 بعد از ظهر به بعد (درها ساعت 5 بعد از ظهر باز می شوند)
مکان: Dhaliwal banquet hall (8166 128 St. #230, Surrey)
هزینه: 35 دلار، رایگان برای کودکان زیر پنج سال.

Call Now Button