ما از مردم محلی ونکوور پرسیدیم چقدر انعام می دهند و پاسخ های شگفت انگیزی شنیدیم

انعام دادن موضوع داغ این روزها است. برخی از افراد در وهله اول می پرسند که آیا باید انعام بدهند یا خیر. دیگران هنگام پرداخت از پیشنهادات انعام شدیدا ناامید می شوند و این سوال ایجاد می شود که واقعاً مردم چقدر انعام می دهند؟

در یک پرسش و پاسخ اینستاگرامی، از مردم ونکوور در مورد میزان انعام پرداختی شان سوال شد. به نظر می رسد که واقعاً برای هر فرد متفاوت است و برخی به طرز تکان دهنده ای پایین بودند.

با تقریبا 50 پاسخ، این به شما نگاهی اجمالی به آداب انعام در ونکوور می دهد.

دو مورد پاسخ دادند اصلا انعام نمی دهند.

برخی رستوران‌ها از جمله Folke در ونکوور وجود دارند که با الهام از خدمات اروپایی به مردم اجازه انعام دادن نمی‌دهند.

یازده نفر گفتند، معمولاً حدود 10 درصد انعام می دهند. یک نفر گفت آنها فقط برای وعده های غذایی انعام می دهند، در حالی که دیگری گفت 10٪ حداقل انعام آنها است.

آنها اضافه کردند، 15 درصد برای خدمات قابل قبول، 18 درصد برای خدمات خوب و 20 درصد برای خدمات عالی است.

یازده نفر گفتند، معمولاً حدود 15 درصد انعام می دهند. بر اساس وب سایت مسافرتی Hawaiian Islands مقدار معمولی انعام در رستوران های کانادایی بین 15 تا 20 درصد است، بنابراین این افراد با آن همخوانی دارند.

15 نفر گفتند 20% انعام می دهند، این رایج ترین پاسخ بود، که بسیار تعجب آور است، زیرا در سطح بالاتری قرار دارد. یک نفر مشخص کرد که این مقدار انعام فقط “برای خدمات خوب” است.

همچنین، با کمال تعجب، چند نفر بودند که گفتند بیش از 20٪ انعام می دهند، به طور دقیق چهار نفر. بزرگترین انعام دهنده در این گروه گفت، آنها 25 درصد برای انعام پرداخت می کنند.

شخص دیگری به سادگی پاسخ داد “هرگز بیرون نرو” و دیگری با مبالغ دلاری گفت “2 دلار برای تحویل و 5 دلار در موارد دیگر.”

Call Now Button