یک مرد ایرانی آمریکایی، پادکستر مشهور ایرانی و همسرش را به قتل رساند

دکتر زهره صادقی 33 ساله پادکستر موفق در خانه اش در ردموند واشنگتن با گلوله رامین خداکرم رضایی، راننده کامیون 38 ساله ساکن تگزاس کشته شد.

وی ساعت 2 بامداد از پنجره بالا رفت و با شلیک چند گلوله  به زهره و همسرش آنها را به قتل رساند و سپس با همان اسلحه خودکشی کرد. مادر زهره اما موفق به فرار شد و با 911 تماس گرفت.

محمد ناصری 35 ساله همسر زهره مهندس نرم افزار شرکت آمازون بود .

پلیس می گوید، رامین  از طریق  پادکست زهره برای یافتن کار در حوزه فناوری با او آشنا شد و آنها چند بار با هم ملاقات کردند. زهره برخی از این ملاقات ها را از همسرش پنهان کرده بود اما این دوستی خیلی زود پایان یافت و زهره از رامین خواست او را تنها بگذارد .

زهره در دادخواستی که ماه گذشته به دادگاه ارسال کرد، نوشته بود: او نمی تواند خشمش را کنترل کند و کاملا متوهم است. این توهمات باعث می شود که من نگران زندگی خودم و  عزیزانم باشم.

رامین چندین بار بدون دعوت به خانه زهره رفته بود، چندین بار برایش گل آورده بود و حتی یک بار قول داد که یک گروه موسیقی را برای نواختن چند آهنگ به درب منزل آنها بفرستد.

فهرست تماس‌های رامین با زهره که در اختیار پلیس قرار گرفته نشان می‌داد، رامین دائما  با او تماس می‌گرفته و پیام می‌فرستاده و گاهی اوقات به امید اینکه بتواند او را ببیند ، در خیابان ساعت ها منتظر می مانده است.

پس از شکایت زهره، مقامات در تدارک ابلاغ دستور منع تماس به رامین و نصب دوربین های نظارتی در اطراف محل زندگی زهره بودند، اما اقدام دیوانه وار رامین داستان را به پایان رساند.

Call Now Button