شرکت های مخابراتی Rogers، Bell و Telus بدون سر و صدا، نرخ ماهیانه خدمات معمولی و اولیه خود را در کانادا بالا برده اند

از غذا گرفته تا اجاره، هزینه زندگی در کانادا همچنان در حال افزایش است و اکنون بر قبض تلفن نیز تأثیر گذاشته است. اگر به دنبال یک طرح جدید تلفن همراه هستید یا صرفاً به دنبال تغییر به یک برنامه اساسی تر هستید، توجه داشته باشید: Rogers، Bell و Telus به تازگی قیمت های خود را افزایش داده اند.

هفته گذشته، MobileSyrup گزارش داد، Koodo،Fido و Virgin Plus نرخ‌های خود را افزایش داده‌اند و اکنون به نظر می‌رسد که Big Three نیز از این روند پیروی کرده‌اند.

طرح مکالمه و متن Rogers از 33 دلار به 35 دلار افزایش یافته و طرح های مشابه در Bell و Telus اکنون با 35 دلار در ماه در دسترس هستند.

یکی از نمایندگان خدمات مشتریان Rogers تایید کرد، قیمت ها افزایش یافته است.

این نرخ‌ها با توجه به اینکه این طرح های اولیه فقط شامل تماس نامحدود، پیامک و پیام‌های تصویری/ویدیویی در کانادا می‌شوند، اما دیتا ندارند، بسیار بالا هستند. طرح اولیه Telus تنها با 3 گیگابایت دیتا ارائه می شود.

یکی از کاربران این شرکت ها می‌گوید: با این قیمت در بیشتر مناطق اروپا، تماس و پیامک نامحدود و حدود 100 گیگ دیتا دریافت خواهید کرد.

اگر به دنبال یک جایگزین مقرون به صرفه تر برای برنامه اولیه هستید، سایر ارائه دهندگان خدمات بی سیم را بررسی کنید.

می توانید مکالمه، پیامک و 250 مگابایت دیتا را در Freedom، Chatr، Public Mobile و Lucky Mobile با فقط 15 دلار، دریافت کنید. در برخی موارد، حتی می توانید برای یک طرح 25 دلاری که شامل 1 گیگابایت دیتا است، کمی مبلغ اضافی بپردازید.

نظر شما در مورد افزایش قیمت Rogers، Bell و Telus چیست؟ در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

Call Now Button