معلم woodshop بریتیش کلمبیا به دلیل هل دادن یک دانش آموز به بیرون کلاس تنبیه شد

معلمی در بریتیش کلمبیا با قوانین سختگیرانه در مورد اینکه دانش آموزان چه زمانی مجاز به ترک woodshop او بودند، به دلیل بیرون راندن دانش آموز از کلاس تنبیه شد.

بر اساس اسناد British Columbia Commissioner for Teacher Regulation، برای Blair Howard Murray Hughes که به عنوان معلم در School District 61 (Sooke) کار می کرد، حادثه ای در 14 دسامبر 2020 رخ داد.

Hughes یک قانون سختگیرانه برای ماندن در کلاس تا زمانی که زنگ به صدا در بیاید، داشت، اما در پایان کلاس او، برخی از دانش‌آموزان کلاس هفتم شروع به ترک کلاس کردند.

Hughes دانشجویانی را که رفتند دنبال کرد و با صدای بلند به آنها گفت که به woodshop برگردند.

اسناد دانش‌آموز A را در میان بچه‌هایی که کلاس را ترک کرده بودند و Hughes به آنها گفته بود برگردد، نام می‌برد.

دانش‌آموز A به Hughes گفت، معلمی در کلاس کناری به آنها و سایر دانش‌آموزان دستور داده است که بیرون بیایند.

در اسناد می‌خوانیم: Hughes و دانشجوی A شروع به بحث شدید در مورد اینکه چه زمانی دانش‌آموزان می‌توانند woodshop را ترک کنند، داشتند.

Hughes با صدای بلند به دانش آموز A گفت، دانش‌آموزان نمی‌توانند تا زمانی که زنگ به صدا درآمده بیرون بروند. وقتی دانش آموز A پاسخ داد، Hughes گفت: بی احترامی نکن، من مامان و بابای تو نیستم!

سپس، Hughes دستش را روی شانه دانش آموز A گذاشت تا او را به بیرون از کلاس راهنمایی کند. وقتی دانش آموز A دست هایش را بالا برد، Hughes مچ دستش را گرفت. شاگرد A به او گفت به او دست نزند و Hughes او را از در بیرون کرد.

Hughes یک نامه انضباطی دریافت کرد و بدون دستمزد به مدت دو روز تعلیق شد. او باید دوره ایجاد یک محیط یادگیری مثبت را بگذراند.

Call Now Button