آبشار نیاگارا بزرگترین تله توریستی کانادا

بر اساس یک نظرسنجی که از سویTripAdvisor انجام گرفته، آبشار نیاگارا این مکان پرطرفدار در استان انتاریو  به عنوان تله توریستی شماره یک کانادا و یکی از شناخته شده ترین تله های توریستی در جهان معرفی شد.

این نظرسنجی به سفارش شرکت کاساگو با هدف جمع آوری لیستی از مشهورترین تله های توریستی جهان انجام شد.

تله های توریستی معمولاً به عنوان جاذبه‌های محبوب و  مشهور در جهان شناخته  شده اند ولی هدف در چنین مکان هایی ارائه سرویس های گران قیمت و عرضه سوغاتی ها و کالاهایی به چند برابر قیمت واقعی به گردشگران است .

در این گزارش، منطقه Fisherman’s Wharf سانفرانسیسکو به عنوان بزرگترین تله توریستی  جهان معرفی شده  است و 1049 نفر در نظرسنجی ها به آن رای داده اند. آبشار نیاگارا هم از سوی 475 نفر به مکانی بیش از حد گران قیمت در قبال دریافت خدمات توریستی معرفی شده است .

بسیاری از این کاربران  زیبایی طبیعی آبشار نیاگارا را ستوده و آن را جاذبه ای بی نظیر می دانند ولی تاکید می کنند، خود شهر گران و شلوغ است و نابسامانی در مدیریت اقامتگاه ها و کازینوها و رستورانها کاملا به چشم می خورد.
برخی از مسافران توصیه کرده اند سفری یک روزه به آبشار نیاگارا  داشته باشید تا در این شهر با امکانات محدود گرفتار نشوید.

یکی از شرکت کنندگان در این نظرسنجی نوشت، سفر به اینجا درست مثل استفاده از ماشین زمان و بازگشت به دهه 1990 است. رستورانهای زنجیره‌ای  قدیمی My Cousin Vinny’s، Hard Rock، Rainforest Cafe، و غیره  از آن زمان تاکنون بازسازی نشده اند و  هر جا که رفتیم همه چیز کثیف و فرسوده بود.

Call Now Button