سومین حمله با چاقو در سوری بریتیش کلمبیا

پلیس ترانزیت گزارش داد، مردی حدودا 20 ساله اوایل صبح روز شنبه هنگام سوار شدن به اسکای ترین مورد اصابت چاقو از ناحیه شکم قرار گرفت.

پلیس اشاره کرد، به نظر می رسد این دو نفر یکدیگر را نمی شناختند و هنوز مشخص نیست  این حمله با چه انگیزه ای انجام شده است.

خدمات بهداشتی اورژانس بریتیش کلمبیا اعلام کرد، قربانی در شرایط وخیم به بیمارستان منتقل شد.

پس از این حمله اتحادیه کارگران اسکای ترین نسبت به حملات در هفته های اخیر ابراز نگرانی کرده و هشدار داد رویدادهای اخیر به سطح بحران رسیده است.

تونی ربلو، مدیر اتحادیه گفت، ما به عنوان کارگران حمل و نقل، به شدت از رویدادهای وحشتناکی که اخیراً در سیستم حمل و نقل  رخ داده، ناراحت هستیم و  با تمام خانواده ها و قربانیان خشونت ابراز همدردی می کنیم. اعضا برای برخورد با متخلفان خشونت آمیز آموزش ندیده اند و اتحادیه نمی تواند به تنهایی از اعضای و مسافران محافظت کند.

این سومین حمله با چاقو در حمل و نقل عمومی در این هفته است.

برندا لاک شهردار  سوری در بیانیه‌ای اعلام کرد، هیچ جایی برای ادامه اعمال خشونت آمیز  در سیستم حمل و نقل ما وجود ندارد. آنچه این وضعیت را بیش از پیش نگران‌کننده‌ می‌کند، به خطر افتادن  افراد بی‌گناه در شرایطی است که امکان فرار ندارند، چرا که حملات در فضای محدود واگن اسکای ترین یا یک اتوبوس انجام شده اند.

لاک گفت، افسران گشت زن افزایش پیدا کرده اند اما ما به دنبال راه حل های بلند مدت هستیم. ما باید از همه ابزارهای بالقوه ای که در اختیار داریم، از جمله استفاده بهتر از فناوری، آموزش ایمنی و اطلاع رسانی استفاده کنیم.

Call Now Button