خیابان Hastings  دو هفته از پاکسازی تغییر چندانی نکرده است

پلیس می گوید برچیدن کمپ بی خانمان ها در خیابان Hastings نتایج مطلوبی به همراه داشته است، اما صاحبان مشاغل و ساکنان محله می گویند، هنوز تغییر زیادی را مشاهده نکرده اند.

در حالی که حدود 80 چادر از خیابان 100-block برداشته شده است، این امر مانع از تجمع ساکنان خانه های موقت نشده است. برخی زیر چترها جمع شدند، برخی دیگر بدون هیچ پوششی زیر باران در خیابان دراز کشیدند.

Abby Lai کارمند قدیمی Bamboo Village گفت، اگرچه خیابان‌ها در خارج از مغازه Chinatown تمیزتر هستند، اما هرج و مرج در محله ادامه دارد.

Lai گفت: هنوز هزاران نفر هستند که شب ها بیرون مغازه می خوابند. غم انگیز است. ما خیلی با 911 تماس می گیریم زیرا بسیاری از آنها به دلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر از بین می روند.

در داروخانه Garlane در Main and Hastings، داروساز Ken Wong گفت، میزان سرقت واقعاً تغییر نکرده است.

پلیس ونکوور معتقد است، خشونت در سطح خیابان در دو هفته گذشته کاهش یافته است. Sgt. Tania Visintin گفت، اما مدتی طول می کشد تا تأثیر واقعی فرآیند تخلیه اردو مورد توجه قرار گیرد.

Visintin افزود، افسران همچنان نگران تعداد سلاح های کشف شده در منطقه اردوگاه هستند.

اداره آتش نشانی ونکوور می گوید، حذف نزدیک به 149 مخزن پروپان از کمپ ایمنی را بهبود بخشیده است، و آتش سوزی در Downtown Eastside از 5 آوریل تقریبا 30 درصد کاهش داشته است.

Sarah Blyth مدیر اجرایی انجمن پیشگیری از مصرف بیش از حد مواد مخدر گفت: در تابستان، این خیابان شلوغ‌تر می‌شود، زیرا ساختمان‌های تک اتاقی در هوای گرم ناراحت‌کننده هستند. من فقط امیدوارم که مردم قبل از آن به مسکن مناسب دست یابند.

این اقدام مستمر پنج ماه پس از آن صورت می‌گیرد که استان قول داد پاسخی هماهنگ برای کمک به مردم برای خروج از خیابان‌ها و ورود ایمن به خانه‌ها انجام دهد.

Call Now Button