زنی که برای ملاقات با یک “دوست آنلاین” از انتاریو به BC سفر کرده بود ناپدید شده است

زنی از اتاوا برای ملاقات با شخصی ساکن بریتیش کلمبیا که به صورت آنلاین با او آشنا شده بود، به این منطقه سفر می‌کند، و اکنون بیش از یک هفته است که ناپدید شده است. پلیس در حال تحقیق است.

این زن، Patricia Nzuza ، 55 ساله است و دخترش در پستی در اینستاگرام اعلام کرد خانواده اش نگران او هستند.

Sidney North Saanich RCMP  در یک بیانیه خبری گفت Nzuza در 19 آوریل ناپدید شده است. به گفته پلیس، او در 15 آوریل به فرودگاه بین المللی ویکتوریا پرواز کرد و در ساعت 9:36 صبح روز 16 آوریل با اتوبوس از فرودگاه خارج شد.

پلیس او را به عنوان یک زن سیاه‌پوست با قد 5″6′  با موهای مشکی توصیف کرد. آنها افزودند او ممکن است دو چمدان بزرگ صورتی روشن، یک کوله پشتی مشکی و یک کیف کوچک آبی تیره داشته باشد.

دختر وی در پست اینستاگرامش نوشت، من درخواست کمک می‌کنم اگر در بریتیش کلمبیا هستید، لطفاً اگر او را دیدید یا اطلاعاتی دارید به من اطلاع دهید. دلمان برایت تنگ شده است، مادر.

یک استوری نیز که اخیرا توسط دخترش در اینستاگرام منتشر شده است، می گوید، خانواده نمی دانند Nzuza با چه کسی در ویکتوریا ملاقات کرده است.

پلیس از هر کسی که اطلاعاتی در مورد محل Nzuza دارد خواسته است با Sidney/North Saanich RCMP به شماره  250-656-3931تماس بگیرد و شماره پرونده 2023-1808 را نقل کند. اگر می‌خواهید ناشناس بمانید، می‌توانید با Crime Stoppers به ​​شماره 1-800-222-8477 (TIPS) تماس بگیرید.

Call Now Button