سختگیری ایر کانادا در مورد اندازه ساک دستی

اگر قصد دارید با ایر کانادا سفر کنید، قبل از رفتن به فرودگاه اندازه چمدان یا ساک دستی خود را بررسی کنید، زیرا این خطوط هوایی اخیرا قوانین سختگیرانه ای در مورد ساک دستی وضع کرده است.

آژانس های خدمات مشتری در فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو و دیگر فرودگاه های کانادا در اندازه گیری و وزن کردن چمدان ها و ساک های دستی و وسایل شخصی بسیار دقیق تر از گذشته عمل می کنند.

یکی از مسافران گفت برخی از افراد در فرودگاه پیرسون دچار مشکل شدند زیرا اجازه نداشتند برخی چمدان ‌های بسیار بزرگ را که فکر می کردند می توانند با خود بیاورند، تحویل دهند و مجبور به پرداخت اضافه بار شدند.

اما ایر کانادا می گوید، اخیرا هیچ تغییری در مقررات چمدان ایجاد نشده است. کارکنان محدودیت‌ های ساک دستی را به مشتریان یادآوری می‌کنند زیرا به فصل شلوغ سفر تابستانی نزدیک می شویم و می خواهیم کابین به طور مساوی در اختیار همه مسافران قرار بگیرد.

بر اساس قوانین ایر کانادا، اندازه ی چمدانی که به کابین وارد می شود باید حداکثر 55 سانتی‌متر در 40 سانتی‌متر در 23 سانتی‌متر از جمله چرخ ‌ها و دستگیره ‌ها باشد. شما همچنین می توانید یک کیف یا کوله پشتی را با خود حمل کنید، به شرطی که بیشتر از 33 سانتی متر در 43 سانتی متر در 16 سانتی متر نباشد.

کیف یا کوله پشتی باید جلوی شما در زیر صندلی قرار بگیرند، و ساک دستی باید به اندازه ای سبک باشد که بتوانید آنها را بدون کمک در قفسه های بالای سر قرار دهید

Call Now Button