برنامه آزمایشی فیس لیفت و ممنوعیت حضور خودرو ها در Gastown مورد استقبال شورای شهر ونکوور قرار گرفت

طرح 10 میلیون دلاری پیاده راه محله تاریخی Gastown با چراغ سبز شورای شهر ونکوور مواجه شد.

کارکنان شهرداری اکنون برنامه‌ریزی یک برنامه آزمایشی بدون خودرو را برای main strip و Water Street ، برای یک دوره یک ماهه یا در تعطیلات آخر هفته انتخابی تابستان امسال، یا تابستان آینده و یا هر دو، با همکاری کسب‌وکارها و سهامداران Gastown آغاز خواهند کرد.

Coun. Sarah Kirby-Yung که این طرح را پیشنهاد کرده است گفت، ما هیچ پیش فرضی نداریم. یک فرآیند برنامه ریزی و یک فرآیند تعامل وجود خواهد داشت.

این طرح همچنین به کارکنان دستور می‌دهد که فوراً تغییرات در Water Street را آغاز و سایر کمبودهای آشکار و بالقوه خطرناک را برطرف کنند.

این امر امکان تغییر Cordova Street را از یک طرفه به دو طرفه، در پایین تر از جاده، به منظور پشتیبانی از نیازهای ترافیکی و در عین حال تردد بیشتر در Water Street تأیید می کند.

این آغاز یک فرآیند برنامه ریزی شهری جدید برای محله قدیمی است که هدف اصلی آن تبدیل محله به مقصدی پر جنب و جوش تر و دوستدار مردم پر از پاسیوها، موسیقی، رویدادها، جشنواره ها و فرصت های حمل و نقل فعال بیشتر است.

این شهر 10 میلیون دلار را در طرح سرمایه 2023 تا 2026 برای Gastown کنار گذاشته است، اما ممکن است بودجه میانی برنامه را برای تطبیق با چشم انداز جدید اصلاح کند.

Kirby-Yung گفت ، فرصتی بزرگ برای بهبود و توسعه این محله ارزشمند وجود دارد که در سال 2009 به عنوان یک مکان تاریخی ملی کانادا تعیین شد.

او گفت: Gastown می‌تواند بیشتر به یک جاذبه گردشگری تبدیل شود. ما باید دسترسی هایی را فراهم کنیم که مردم بتوانند به راحتی وارد آن شوند، قطعاً فکر می کنم ارزش دیدن دارد.

Call Now Button