روز بدون خودرو با یک مهمانی بزرگ در فضای باز در این ماه به New West بازمی گردد

روزهای بدون خودرو، جشنواره های خیابانی محبوبی هستند که رشد فرهنگ و فضاهای بدون خودرو را ترویج می کنند. و این سنت تابستانی در این ماه به مترو ونکوور باز می گردد.

دومین روز سالانه Car-Free Day Downtown New West، به میزبانی Downtown New West BIA و City of New Westminster، در روز شنبه، 29 جولای در امتداد Columbia Stree برگزار می شود.

این رویداد یک روزه توسط Translink ارائه می‌شود و موسیقی‌دانان و هنرمندان محلی، فعالیت‌های خانوادگی، فروشندگان، کامیون‌های غذا و موارد دیگر برای عابرین پیاده حضور خواهند داشت.

Jesse Brown مدیر اجرایی Downtown New West BIAدر بیانیه‌ای گفت: با موسیقی زنده فوق‌العاده و یک بازار اجتماعی در Columbia Street در 29 جولای، Car-Free Day Downtown New West مکان مناسبی برای مهمانی خواهد بود. مغازه‌ها، رستوران‌ها و کنار رودخانه زیبای Downtown New West را کاوش کنید.

این مهمانی دوستدار خانواده از خیابان چهارم تا خیابان هشتم Columbia Street، با موسیقی زنده رایگان توسط راکرهای اهل ونکوور، Royal Oak، Parlor Panther، William Chernoff Trio و غیره امتداد خواهد داشت.

کوچولوها را برای نقاشی چهره رایگان و سرگرمی های لذت بخش به Family Zone بیاورید. Katie Brock نوازنده محبوب کودکان نیز در طول روز لبخند بر چهره می‌آورد.

Kevin Quinn مدیرعامل TransLink در بیانیه‌ای گفت، ما می‌خواهیم مردم را تشویق کنیم تا تابستان امسال از اتومبیل خود پیاده شوند و منطقه را با استفاده از حمل و نقل عمومی تجربه کنند. روز بدون خودرو فرصتی عالی برای همه است تا با استفاده از حمل‌ونقل عمومی، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری بهترین‌های محله‌های خود را ببینند و تجربه کنند.

Car-Free Day New West
زمان: 29 جولای 2023
زمان: 12 ظهر الی 8 شب
مکان: Columbia Street، بین خیابان 4 و 8، New Westminster
رایگان

Call Now Button