6 شهر جذاب کانادا مناسب برای یک سفر کوتاه

با ما همراه باشید تا با 6 مقصد جذاب در کانادا که جاذبههای فراوان، غذاهای خوشمزه و مکانهای رویایی برای اقامت دارند آشنا شوید.

استراتفورد، اونتاریو

یک شهر جذاب در انتاریو که دارای مغازهها، باغها و جاذبههای فرهنگی مختلف است. این شهر به خاطر صحنه تئاتر معروفش در بین هنردوستان شناخته شده است. همچنین جاستین بیبر خواننده مشهور، نیز در این شهر متولد شده است.

جشنواره استراتفورد یکی از جاذبههای اصلی این شهر از آوریل تا اکتبر هر سال برگزار میشود و اجراهای مختلف موزیکال، کمدی و نمایشنامههای شکسپیر در آن به نمایش در میآید.

رستوران بیژو در این شهر، مکان خوبی برای لذت بردن از یک وعده غذایی مجلل است.

اقامتگاه Edison’s INN در استراتفورد منحصر به فرد بوده و هر اتاق آن دیزاین متفاوتی دارد. شما همچنین میتوانید در بوتیک هتل لوکس هتل جولی اقامت کنید.

ترینیتی، نیوفاندلند

یک دهکده زیبا در ساحل شرقی نیوفاندلند که برای فرار از شلوغی شهر بسیار ایدهآل است. این شهر نیز به خاطر صحنه تئاترش شناخته شده است. فستیوال Seasons in the Bight شامل نمایشها، تئاتر و… نیز در این شهر برگزار می شود.

یکی دیگر از جنبههای هیجان انگیز شهر، تورهای تماشای نهنگ است. مسیر پیاده روی Skerwink نیز ارزش بازدید دارد، زیرا دارای مناظر خیره کننده در خط ساحلی است.

رستوران Twine Loft در کنار آب غذا سرو میکند. همچنین میتوانید غذاهای دریایی لذیذ در رستوران و گالری داک مارینا لذت ببرید.

هتل چهار ستاره Fishers’ Loft Inn نیز دارای سوئیتهای زیبا و دلباز است.

ویکتوریا، بریتیش کلمبیا

ویکتوریا همچون جواهری پنهان توسط دریا و جنگلهای بارانی احاطه شده است. باغ معروف بوچارت در این شهر، ٥٥ هکتار مناظر خیرهکننده را عرضه میکند. اسکله ماهیگیری شهر نیز مکانی زیبا و رنگارنگ برای گردش با قایقهای فروشندگان غذاهای دریایی است. همچنین میتوانید برای تجربه یک چای عالی به Fairmont Empress سر بزنید.

شما میتوانید انواع پاستاها را در Lot 1 Pasta Bar پیدا کنید، یا برای خوردن غذاهای دریایی و ماهی و چیپس به Red Fish Blue Fish بروید.

هتل ابیگیل و هتل و اسپا مگنولیا که در مرکز شهر قرار دارد دارای امکانات لوکس هستند.

شارلوت تاون، جزیره پرنس ادوارد

شارلوت تاون پایتخت جزیره پرنس ادوارد یکی دیگر از شهرهای دیدنی کانادا است.

از خانه تاریخی بیکنسفیلد با معماری قدیمی و داستانی شگفتانگیز دیدن کنید. تورهای کالسکه سواری در خیابانهای قدیمی شارلوتتاون و ساحل گرین گیبلز، مقصد خوشمنظره و الهامبخش کتاب Anne of Green Gables، نیز شما را به وجد خواهد آورد. خیابان Victoria Row با تعداد زیادی مغازه و پاسیوهای محلی نیز ارزش دیدن دارد.

رستوران The Brickhouse Kitchen & Bar یک تجربه منحصر به فرد در یک انبار مربوط به قرن ١٨٠٠ را امتحان کنید.

هتل هولمن گرند درست در مرکز این شهر یک اقامتگاه ایده آل است.

کبک سیتی

کبک سیتی بهعنوان «بهترین شهر کانادا» در سال ٢٠٢٣ نامگذاری شده و با توجه به حالوهوای اروپایی و خیابانهای زیبای آن، به راحتی میتوان دلیل این نامگذاری را متوجه شوید.

کلیسای جامع نوتردام د کبک یک جاذبه دیدنی خیره کننده در این شهر یکی از قدیمیترین کلیساهای جامع در آمریکای شمالی است.

رستوران Aux Anciens Canadiens واقع در یک خانه تاریخی غذاهای لذیذ کبکی را سرو میکند. کافه Chez Boulay-bistro boréal نیز غذاهای نوردیک را در محیطی شیک و مدرن ارائه میدهد.

هتل Fairmont Le Château Frontenac یکی از نمادینترین نقاط شهر برای اقامت است. اقامتگاه Auberge Saint-Antoine Relais & Châteaux نیز دارای ترکیبی از حال و هوای تاریخی و مدرن در نزدیکی بسیاری از جاذبههای دیدنی شهر واقع شده است.

چستر، نوا اسکوشیا

در چستر شما میتوانید روی شنهای ساحل Freda استراحت کنید و در ماههای تابستان آب تنی کنید. همچنین میتوانید برای یک سفر یک روزه با کشتی به جزیره تانکوک بروید. این جزیره دارای یک موزه و یک گالری و همچنین چشم اندازهای زیبا از دریا است.

میخانه Fo’c’sle قدیمیترین میخانه نوا اسکوشیا است و قدمت آن به ١٧٠٠ برمیگردد. کافه کیوی نیز مکانی زیبا برای خوردن ناهار، برانچ یا قهوه است.

اقامتگاه Oak Island Resort & Conference Centre در سواحل اقیانوس اطلس واقع شده و مناظر خیره کنندهای دارد.

Call Now Button