رویدادهای غذایی در ونکوور در این هفته: 14 تا 20 آگوست بخش سوم

Thank Granville It’s Food Trucks

برای سومین سال متوالی، South Granville BIA قرار است سری کامیون های سرگرم کننده تابستانی خود را بازگرداند. این رویداد با نام Thank Granville It’s Food Trucks یا TGIFood Trucks، نمایش هفتگی برخی از بهترین غذاها و نوشیدنی های ونکوور است که هر جمعه تا 25 آگوست برگزار می شود. طیف وسیعی از لذت های آشپزی، از جمله غذاهای ایرانی، غذاهای خیابانی مکزیکی، ساندوهای ژاپنی و البته، برخی از خوراکی های شیرین نیز وجود دارد.

زمان: هر جمعه تا 25 آگوست؛ ظهر تا 3 بعد از ظهر و 4 تا 7 بعد از ظهر
محل: Corner of Fir Street and 10th Avenue

Richmond Night Market

بزرگ‌ترین بازار شبانه آمریکای شمالی در 28 آوریل آغاز به کار کرد. موضوع امسال «سرزمین عجایب تابستانی» است که بیش از 600 کالا از 110 غرفه عظیم و کامیون مواد غذایی را می‌توان بررسی کرد. این یک ضرورت تابستانی است!

زمان: تا 9 اکتبر 2023؛ جمعه تا یکشنبه
مکان: 8351 River Road, Richmond

North Vancouver’s Shipyards Night Market

بازار شبانه Shipyards نورث ونکوور (SYNM) دهمین سالگرد خود را در روز جمعه، 12 می، در Lower Lonsdale آغاز کرد. این رویداد رایگان محبوب هر جمعه از ساعت 3 تا 10 بعد از ظهر برگزار می‌شود و دارای باغ آبجو، موسیقی زنده، فروشندگان و کامیون‌های مواد غذایی است.

زمان: هر جمعه تا 15 سپتامبر 2023
ساعت: 3 الی 10 شب
مکان: The Shipyards — 125 Victory Ship Way, North Vancouver
رایگان

The Brewyard at Lonsdale Quay Market

در Lonsdale Quay Market نورث ونکوور در تمام تابستان اتفاق بسیار خاصی در حال رخ دادن است. همکاری بین Lonsdale Quay Market و Shipyards Brewery District، The Brewyard یک پاپ آپ است که تا 27 آگوست اجرا می شود.

زمان: هم اکنون تا 27 آگوست در روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه از ساعت 11 صبح تا 9 شب
مکان: Lonsdale Quay Market — 123 Carrie Cates Court, North Vancouver

Call Now Button