یک قطار متروکه در این جنگل BC پنهان شده و رسیدن به آن به طرز شگفت انگیزی آسان است

پنهان در یک جنگل باشکوه در B.C. بقایای پراکنده یک قطار از دهه 1950 وجود دارد که اکنون پوشیده از گرافیتی و فضای سرسبزی است که در طول سالها رشد کرده است.

با کمال تعجب، تنها چیزی که لازم است یک پیاده روی سریع برای رسیدن به این صحنه تا حدی ترسناک در Whistler، بریتیش کلمبیا است.

من رفتم تا آن نقطه را بررسی کنم و بعد از دیدن واگن‌های قطار قدیمی که در جنگل رها شده و بسیار دور از ریل قطار واقعی بودند، با یک حس وهم‌آور مواجه شدم.

البته، داستانی همراه با این مقصد محبوب در حال حاضر وجود دارد.

بر اساس وبلاگ موزه Whistler Whistorical، قطار در سال 1956 با سرعت در راه آهن در حال حرکت بود که تصادف کرده و باعث مسدود شدن ریل شد. پس از سانحه، شرکت راه آهن مجبور شد برای کمک با یک خانواده محلی تماس بگیرد.

خانواده Valleaus ماشین آلات چوب بری داشتند که از آن برای خارج کردن واگن های قطار از مسیر و جابجایی آنها به داخل جنگل استفاده کردند، درست همان جایی که هنوز هم باقی مانده اند.

بقایای این لاشه در حال حاضر برای بازدید عموم باز است و بازدیدکنندگان می توانند به سمت آنها و همچنین به پل معلق زیبای کنار آن و یک آبشار خیره کننده در نزدیکی آن پیاده روی کنند.

این پیاده روی تنها دو کیلومتر طول دارد و حدود یک ساعت طول می کشد. قبل از دیدن واگن ها، از کنار درختان سر به فلک کشیده و رودخانه خروشان عبور خواهید کرد.

واگن ها در اطراف پراکنده شده‌اند، بنابراین می‌توانید بین آن‌ها قدم بزنید و حتی به داخل آن‌ها نگاه کنید.

Vancouver Trails این پیاده‌روی را آسان ارزیابی می‌کند، و برای من در یک بعدازظهر آفتابی عالی بود.

Call Now Button