بازگشت به مدرسه، نکاتی برای والدین برای صرفه جویی در هنگام خرید سالانه

دو هفته پیش، Anne Zarifa و فرزندانش کمد لباس‌هایشان را برای خلاص شدن از شر هر چیز خیلی کوچک یا فرسوده ای پاکسازی کردند، و سپس فهرستی از لباس‌هایی که برای سال تحصیلی آینده نیاز دارند تهیه کردند.

Zarifa مادر سه فرزند اهل مونترال می‌گوید، نگه داشتن خرید مدرسه برای آخرین لحظه، می‌تواند یک اشتباه پرهزینه باشد، اشتباهی که اجتناب از آن در زمان تورم بالا، مهم‌تر از همیشه است. او سعی می کند با شروع خرید در اوایل آگوست، از شلوغی آخر هفته روز کارگر دوری کند و همچنین زمان بیشتری برای جستجوی موارد مورد نیاز خود باقی می گذارد.

Zarifa که پسرش James به کلاس پنجم می رود و دختران دوقلویش Clara و Noraدر آستانه شروع کلاس دوم هستند، می گوید: من متوجه شدم اگر به دنبال صرفه جویی در پول هستید، اقلام دارای تخفیف سریع فروخته می شوند و اندازه لباس مورد نظر شما ممکن است به راحتی پیدا نشود. بنابراین، به نظر من، کمی وقت دادن به خودتان خوب است.

اما Zarifa گفت، بزرگترین کلید استراتژی او برای پس انداز پول در هر فصل از مدرسه خرید لوازم دست دوم است. او به پلتفرم آنلاین Poshmark متکی است، جایی که فروشندگان اقلامی را که دیگر نیازی ندارند با قیمتی معمولاً مقرون به صرفه تر از آنچه در مرکز خرید محلی خود می یابید، به فروش می رسانند.

یک نظرسنجی جدید توسط PC Financial نشان داد، 46 درصد از کانادایی‌ها در فصل بازگشت به مدرسه، بیشتر از سال‌های گذشته نگران وضعیت مالی خود هستند.

به گفته NerdWallet، والدین کانادایی که قصد دارند در سال جاری فرزندانشان را به مدرسه بفرستند، انتظار دارند به طور متوسط 524 دلار برای این خریدها خرج کنند، و بیش از یک چهارم از آنها قصد دارند به دلیل تورم، کمتر از سال های گذشته لوازم مدرسه بخرند.

Natasha Macmillan مدیر بانکداری روزمره در Ratehub.ca گفت، واضح است که والدین کانادایی امسال با توجه به افزایش هزینه های زندگی، احساس فشار زیادی بر روی خود دارند.

استفاده از لوازم مربوط به سال تحصیلی گذشته که قابل استفاده مجدد هستند، باید اولین قدم برای کاهش هزینه ها باشد.

آیا می توانید از کلاسورهای خود دوباره استفاده کنید؟ چه چیزی در خانه دارید که بتوانید از لیست خرید حذف کنید؟

پس از آن، بهتر است یک بودجه تعیین کنید، زیرا آسان است که به سرعت از مرز عبور کنید. Macmillan همچنین «خرید استراتژیک» را با توجه به کوپن‌های تخفیف بازگشت به مدرسه توصیه می‌کند.

ممکن است برخی از تخفیفات اضافی در خرید آنلاین وجود داشته باشد که به عنوان گزینه دیگری برای صرفه جویی در پول است.

Call Now Button