رابطه مهاجران تازه وارد با پلیس کانادا می تواند “پیچیده” باشد

پیچیده.

این کلمه ای است که Chris Friesen هنگام صحبت در مورد رابطه بین تازه واردان به کانادا و مجریان قانون استفاده کرد.

او گفت، از سویی آموزش افراد تازه وارد به کشور در مورد واقعیت های پلیس در کانادا، سیستم 911، دادگاه ها و حقوق افراد مهم است و از سوی دیگر، یک نگرانی واقعی وجود دارد که تجربه بد یک تازه وارد با پلیس یا ارتش کانادا، ممکن است آنها را از همه پلیس ها بترساند.

Friesen، مدیر عامل Immigrant Services Society of BCگفت: با توجه به این واقعیت که بسیاری از تازه واردان از طریق جریان های بشردوستانه با آسیب های روانی مربوط به شبه نظامیان یا نیروی پلیس کشور خود وارد کشور می شوند، این امر حساسیت بالایی دارد.

Friesen گفت، با توجه به اینکه پیش بینی می شود 1.5 میلیون تازه وارد طی سه سال آینده به کانادا بیایند، و بسیاری از آنها اقامت در بریتیش کلمبیا را انتخاب می کنند، نیاز به یافتن تعادل خوب بین پلیس و ساکنان جدید برای ایجاد جامعه بهتر بسیار مهم است.

Canadian Association of Chiefs of Police در یک کنفرانس ملی اشاره کرد، بسیاری از تازه واردان از بخش‌هایی از جهان می‌آیند که روابط بین پلیس و جوامع، به‌طور قابل‌توجهی با روابط ما متفاوت است.

انجمن گفت، برای بسیاری از مهاجران، پناهندگان، پناهجویان و مهاجران غیرقانونی و خانواده های آنها، پلیس مترادف با ظلم، فساد، افراط گرایی سیاسی و حتی جنگ است.

Danny Smyth رئیس پلیس Winnipeg گفت: بسیار مهم است که فرصت را غنیمت بشماریم و بر نگرش و انتظارات آنها از پلیس و سیستم قضایی در کانادا، به محض ورود آنها تأثیر مثبت بگذاریم، بنابراین می توانیم بلافاصله شروع به ایجاد روابط سالم و مثبت با آنها کنیم.

در ونکوور، پلیس رابطه‌ای با انجمن خدمات مهاجران بریتیش کلمبیا دارد، جایی که افسران با تازه واردان به عنوان بخشی از یک برنامه آموزشی ملاقات می‌کنند.

این دپارتمان (VPD) همچنین دارای یک برنامه «بچه های جدید» است که به Vancouver School Board متصل است، جایی که افسران پلیس وقت خود را با جوانانی که به تازگی از کشورهای دیگر آمده اند می گذرانند. بسیاری از اوقات، آنها از اینکه می توانند با یک افسر پلیس گفتگوی دوستانه داشته باشند، شوکه می شوند.

Call Now Button