کارهای سرگرم کننده که می توانید این هفته در ونکوور انجام دهید بخش سوم

Moon Rabbit Meet N’ Treat

Lansdowne Centre میزبان Rabbitats Rescue for a Moon Rabbit Meet N’ Treat است. این رویداد راهی عالی برای دیدار با خرگوش ها و یادگیری در مورد آنها است.

Moon Rabbit Meet N’ Treat دارای یک بازار، هنر و صنایع دستی کودکان، اقلامی با تم خرگوش برای خرید و یک غرفه عکس با حمایت استودیو KJ است. یک زمان VIP که به مهمانان فرصت ملاقات با خرگوش‌ها در یک گروه کوچک را می‌دهد نیز در دسترس خواهد بود.

زمان: 23 تا 24 سپتامبر 2023
ساعت: 12 تا 4 بعد از ظهر (زمان VIP در روز شنبه از ساعت 11 صبح تا 12 ظهر)
مکان: Lansdowne Centre Central Court – 5300 No. 3 Rd, Richmond
پذیرش: با کمک مالی، هزینه اضافی برای پذیرش VIP

Big Pirate Run

دومین مسابقه سالانه Big Pirate Run آخر این هفته در پارک Garry Point در Richmond برگزار می شود.

هدف این مسابقه تفریحی اجتماعی علاوه بر فعالیتی مناسب برای خانواده، جمع آوری کمک مالی برای بانک غذای Richmond است. از شرکت کنندگان خواسته می شود اقلامی را برای اهدا به انجمن خیریه به همراه داشته باشند.

زمان: 24 سپتامبر 2023
ساعت: 8:30 صبح
مکان: Garry Point Park – 12011 Seventh Avenue, Richmond
ثبت نام: آنلاین http://www.bigpiraterun.com/

Vancouver Etsy Co Fall Pop-Up

شرکت Vancouver Etsy یک پاپ آپ پاییزی در Robson Square ایجاد کرده که شما را به کشف بهترین صنعتگران محلی در Lower Mainland دعوت می کند. بازار رایگان و دوستدار حیوانات خانگی با مضمون Etsy، 110 نفر از هیجان‌انگیزترین طراحان، هنرمندان، ذهن‌های خلاق و سازندگان را دور هم جمع می کند.

مجموعه متنوع فروشگاه‌های پاپ‌آپ پاییزی Vancouver Etsy Co شامل همه چیز، از جمله جواهرات بی‌نظیر، سرامیک، چاپ‌های هنری، و دکور خانه است، که همه در فضای باز جذاب منحصربه‌فرد هستند.

زمان: 23 سپتامبر 2023
ساعت: 10 صبح تا 5 بعد از ظهر
مکان: Robson Square Ice Rink — 800 Robson Street, Vancouver, BC
ورود: رایگان

Car Free Days Vancouver – West End
روز همیشه محبوب ونکوور بدون خودرو این ماه برای جشن‌های حماسی در سراسر شهر بازمی‌گردد. جشنواره‌های خیابانی عظیم توسط Translink ارائه می‌شوند.

هر سال، هزاران نفر از شرکت‌کنندگان از سرگرمی‌های زنده، فروشندگان غذا و غرفه‌های اجتماعی، فعالیت‌های کودکان و غیره لذت می‌برند. بهتر از همه، رویدادها رایگان هستند.

زمان: 24 سپتامبر 2023
ساعت: 12 الی 7 بعد از ظهر
مکان: West End – Denman & Davie – Denman & Robson
رایگان

BC Culture Days 2023

BC Culture Days مجموعه‌ای از رویدادهای خلاقانه رایگان و تعاملی است که توسط هنرمندان و سازمان‌های فرهنگی در سراسر استان میزبانی می‌شود. جشن سه هفته‌ای امسال از شرکت‌کنندگان دعوت می‌کند تا خلاقیت خود را از طریق کارگاه‌های آموزشی، نمایش‌های زنده و موارد دیگر بیان کنند.

زمان: 22 سپتامبر تا 15 اکتبر 2023
ساعت: ساعت های مختلف
مکان: مکان های مختلف
رایگان

Call Now Button