داغ ترین فناوری پاییز

آیفون 15 اپل رسما داغ ترین فناوری پاییز است. و نه، ما در مورد قاب سبک، پورت USB 3.2 و دکمه جدید هیجان انگیز آن صحبت نمی کنیم.

چه اتفاقی افتاده است: یک هفته پس از عرضه جدیدترین مدل‌های آیفون، هزاران مشتری گزارش دادند تلفن‌هایشان به معنای واقعی کلمه خیلی داغ است. مشکلات داغ شدن بیش از حد بر روی مدل های ممتاز آیفون 15 پرو و پرو مکس اپل دیده شد نه مدل پایه.

سال گذشته زمانی که برخی از دارندگان آیفون 14 گزارش دادند در حین ترن هوایی سواری تشخیص تصادف خودرو در گوشی هایشان ثبت شده، کمتر دراماتیک نبود. این ویژگی با به روز رسانی نرم افزار برطرف شد.

چرا این اتفاق می افتد: Ming-Chi Kuo تحلیلگر می گوید، این مشکل ممکن است ناشی از بخش طراحی در سیستم حرارتی با هدف کاهش وزن گوشی باشد. دیگر کارشناسان حدس می زنند طراحی جدید کیس تیتانیومی جرم کمتری برای جذب گرما دارد.

اپل در حال حاضر با کاهش تقاضا برای آیفون های خود در سال جاری مبارزه می کند. با توجه به تمایل مصرف‌کنندگان به گزینه‌های مقرون به صرفه‌تر اپل و تغییر تقاضا به سمت دستگاه‌های رقیب، مانند Mate 60 Pro هوآوی، فروش در سه ماهه گذشته با 2.4 درصد کاهش به 39.7 میلیارد دلار رسید.

Call Now Button