در جریان جشن هالووین ونکوور پنج نفر با چاقو زخمی شدند

پلیس ونکوور بامداد یکشنبه به جشن هالووین فراخوانده شد. جایی که پنج نفر با چاقو زخمی شده بودند.
بارها، رستوران‌ها و منطقه تفریحی Granville، مملو از افراد خوش‌گذرانی بود که شنبه شب هالووین را جشن می‌گرفتند، قبل از اینکه اوضاع به خشونت کشیده شود.
سه نفر که همگی مردان 20 ساله اهل White Rock بودند، حدود ساعت 1:30 بامداد پس از درگیری با گروه دیگری از مردان در یک بار در نزدیکیOak Street و West Broadway با چاقو زخمی شدند. جشن آنها در حالی به پایان رسید که سه نفر از آنها با جراحات شدید به بیمارستان منتقل شدند. دو نفر تا بعد از ظهر یکشنبه در بیمارستان ماندند. مظنونان متواری شدند.
کمتر از یک ساعت بعد، افسران مجبور شدند به درگیری بزرگ بین دو گروه در خیابان Granville رسیدگی کنند. دو مرد 20 ساله با جراحات چاقو به صورت، دست و بدن به بیمارستان منتقل شدند. هیچ مظنونی شناسایی نشد.
Sgt. Steve Addison سخنگوی VPD گفت، در این مرحله از تحقیقات، ما معتقدیم این دو چاقوکشی در دو حادثه جداگانه و غیرمرتبط رخ داده است. این جنایات هدفمند بوده و از رویارویی قبلی بین قربانیان و مظنونان حاصل شده است.
دیگر تماس‌های پلیس در آخر هفته عبارتند از:
مردی 20 ساله پس از بریده شدن صورتش در اوایل صبح شنبه در نزدیکی خیابان های Howe و Nelson به بخیه نیاز داشت. وی زمانی که قصد داشت اختلاف بین دو غریبه را حل کند مجروح شد.
یک شاهد با پلیس تماس گرفت و گفت که شخصی در درگیری بین دو گروه در رستورانی در نزدیکی Denman و Davie اسلحه در اختیار دارد. مظنونان با یک تاکسی محل را ترک کردند اما ماموران آنها را متوقف کردند و از مردی حدودا 20 ساله دو قبضه اسلحه پر شده کشف کردند.
یک مرد 20 ساله عصر شنبه در حال قدم زدن در محله چینی ها بود که توسط یک مرد غریبه با چاقو تهدید شد. او با پلیس تماس گرفت و یک مظنون دستگیر شد. او به زندان منتقل و در حال بررسی است.

Call Now Button