Deep Cove Penguin Plunge پس از دو سال وقفه بازمی گردد

چهل و یک سال پیش، در روز سال نو، جمعیت شجاعی گرد هم آمدند تا سال جدید را با فرو رفتن در اعماق آب یخ زده در کنار Deep Cove در Panorama Park جشن بگیرند.

Deep Cove Penguin Plunge از آن زمان به یک سنت سالانه تبدیل شده و صدها فرد ماجراجو هر ساله در 1 ژانویه، به پارک نورث ونکوور می روند.

این رویداد به میزبانی Deep Cove Kayak و Coast Outdoors از ساعت 12:30 بعد از ظهر در پارک آغاز می شود. Gary Comeau و Voodoo Allstars یک اثر بلوز پرانرژی با الهام از Louisiana می نوازند، آتش‌ شعله‌ور و باربیکیو برپا خواهد شد تا اطمینان حاصل شود همه به اندازه کافی سیر هستند.

غوطه ور شدن در آب در ساعت 2 بعد از ظهر و پس از رژه hotly-anticipated costume در ساعت 1:30 بعد از ظهر انجام می شود.

Erian Baxter مالک Deep Cove Kayakگفت، این خیلی سرگرم کننده است که جامعه را دور هم جمع کنیم. این یک شروع تازه برای سال است و پس از یک زمانه غیرعادی، این یک راه خوب برای بازگشت به یک سنت قدیمی و شروع درست سال است.

این یک بازگشت خوشایند برای این رویداد جشن است، که به مدت دو سال وقفه داشت، زیرا همه‌گیری COVID-19 مانع از انجام آن شده بود. سازمان‌دهندگان در سال‌های 2020 و 2021، شرکت‌کنندگان را تشویق کردند این سنت را به‌طور مجازی انجام دهند، افراد زیادی فیلم‌ها و عکس‌های خود را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

Baxter گفت: دو سال است که این کار را به تنهایی در خانه خود انجام می دهیم، بنابراین انجام آن به طور واقعی با آتش‌سوزی، گروه موسیقی و باربیکیو عالی است.

مانند سال‌های گذشته، تمام کمک‌های مالی به Royal Canadian Marine Search and Rescue اهدا خواهد شد.

Call Now Button