خدمه شهرداری ونکوور برای جمع‌آوری زباله ها به مسیر برگشتندخدمه شهرداری ونکوور برای جمع‌آوری زباله ها به مسیر برگشتندخدمه شهرداری ونکوور برای جمع‌آوری زباله ها به مسیر برگشتند

شهرداری ونکوور می‌گوید، بیش از دو هفته پس از آنکه بارش برف قبل از کریسمس، جاده‌ها را ویران کرد، خدمه‌اش اکنون برای جمع‌آوری زباله‌ها و سطل‌های سبز ارگانیک به مسیر برگشته‌اند.

خدمه شهرداری هفت روز در هفته اضافه کاری کار کرده اند تا به جمع آوری های تاخیری یا لغو شده برای حدود 30000 آدرس رسیدگی کنند. برای برخی از ساکنان یک ماه یا بیشتر است که سطل زباله هایشان جمع آوری نشده اند.

استاندارد فعلی شهرداری برای بازگشت به حالت عادی جمع‌آوری سطل‌های سبز، بر اساس اقدام موقت کاهش برنامه‌های جمع آوری، از هفتگی به هر دو هفته یک بار بین ۱۹ دسامبر ۲۰۲۲ تا ۶ مارس ۲۰۲۳ است. همانطور که قبلاً اعلام شد، برنامه جمع آوری دوبار ماهیانه برای سطل سبز، به دلیل احتمال اختلال در آب و هوای زمستانی، با عدم دسترسی کامیون ها به جاده های یخ زده، و همچنین مشکلات کارگری و کامیون های قدیمی شهرداری که نیاز به تعویض دارند، می باشد.

در مورد جعبه های بازیافت آبی، این سرویس وانت به صورت رایگان توسط Recycle BC از طریق پیمانکار آنها ارائه می شود، نه خدمه شهرداری.

رهبری سیاسی شهرداری می‌گوید، کارکنان شهرداری را هدایت می‌کنند تا روی بهبود روش‌های خود برای کاهش نوبت های انجام نشده کار کنند.

Ken Sim شهردار ABC در بیانیه‌ای گفت: من از بسیاری از ساکنان که با سطل های پر شده سر و کار دارند، شنیده ام. من نگرانی های شما را با صدای بلند و واضح می شنوم. شورا از نزدیک با کارکنان شهرداری همکاری می‌کند تا جمع‌آوری زباله و سطل‌های سبز را به مسیر خود بازگرداند.

Sarah Kirby-Yung عضو شورای شهر ABC افزود، ما می دانیم که جمع آوری زباله و سطل های سبز خدمات ضروری است که ساکنان به آن تکیه می کنند. این موضوعی است که ما آن را جدی می‌گیریم، و از کارکنان شهرداری می‌خواهیم فرآیندها و مسائل را بررسی کنند و شناسایی کنند که چگونه می‌توانیم واکنش و ارتباطات را در هنگام رویدادهای شدید آب‌وهوایی بهبود بخشیم.

Call Now Button