کارگر 82 ساله والمارت با کمک مردم بازنشسته شد

کاربران مهربان و سخاوتمند رسانه ‌های اجتماعی به یکی از کارمندان والمارت کمک کردند بازنشسته شود.

روری مک کارتی از تیک تاکرهای خلاق ایالات متحده، با کمک فالوئرهایش موفق شد حدود 100 هزار دلار برای بوچ، کارگر 82 ساله والمارت جمع آوری کند.

مک کارتی برای اولین بار در 17 دسامبر کلیپی از بوچ در حین کار در والمارت منتشر کرد. و در متن آن نوشت، ما باید کاری برای بوچ انجام دهیم. چه کسی می خواهد کمک کند؟

مک کارتی یک صفحه GoFundMe راه اندازی و مبلغ هدف آن را 100 هزار دلار تعیین کرد.

وی نوشت: از دیدن این مرد مسن‌ که هنوز داره کار می کنه، تعجب کردم. من می‌ خواهم به این کهنه سرباز نیروی دریایی کمک کنم تا بقیه سال ‌های عمرش را با فرزندانش در فلوریدا زندگی کند. شما هم به او کمک کنید تا بتواند زودتر به کارهای مورد علاقه اش بپردازد.

در روز نخست این کمپین، 4400 نفر کمک کرده و مبلغ مورد نظر جمع آوری شد.

اما بوچ اولین کارمند والمارت نیست که از سخاوت مردم برخوردار شده است. در اوایل نوامبر نیز، دوان بوناگورا، یکی از تیک تاکر های نیوجرسی، برای نولا کارمند 80 ساله والمارت بیش از 186 هزار دلار جمع کرد. نولا کمک ها را پذیرفت ولی گفت برای پرداخت 60 هزار دلار وام خانه‌ اش باید همچنان در والمارت کار کند.

نام لیز ریزو یکی دیگر از تیک تاکرها، ویدئویی از کارمن کلی کارمند 82 ساله والمارت در آریزونا به اشتراک گذاشت که علیرغم وضعیت وخیم سلامتی ‌اش، برای پرداخت هزینه های پزشکی همچنان کار می کرد. در مجموع، بیش از 130 هزار دلار در GoFundMe برای کلی جمع ‌آوری شد.

کلی نیز گفت، به کار خود ادامه خواهد داد زیرا عاشق کارش است، اما این پول به او کمک می کند ساعات کمتری کار کند، خانه بخرد و نزدیک بچه ها و نوه هایش زندگی کند.

میانگین حقوق کارمندان والمارت ساعتی 19 دلار است.

Call Now Button