یک شرکت هواپیمایی ارزان قیمت پروازهای ارزانی را در نزدیکی تورنتو راه اندازی کرده که می توانید با 169 دلار به اروپا پرواز کنید

اگر رویای یک سفر اروپایی را در سر داشتید، پس خوش شانس هستید، زیرا خط هوایی PLAY در نزدیکی تورنتو راه اندازی شده است و می توانید پروازهای ارزان قیمت کمتر از 200 دلار رزرو کنید.

در 10 ژانویه 2023، این شرکت هواپیمایی ارزان قیمت اعلام کرد، برای اولین بار با پروازهای خارجی از فرودگاه بین المللی John C. Munro Hamilton خدمات خود را در کانادا ارائه خواهد کرد.

شما می توانید از Hamilton به 26 شهر اروپایی از جمله پاریس، استکهلم، لندن و دوبلین پرواز کنید. خدمات پرواز به طور رسمی در 22 جون 2023 آغاز می شود.

در پروازهای این ایرلاین به ویژگی های پرهزینه مانند مجلات و وای فای در داخل هواپیما دسترسی نخواهید داشت.

PLAY در جشن راه‌اندازی خود در کانادا، بلیت‌های ارزان قیمت از 169 دلار به 13 شهر در اروپا از جمله برلین و بروکسل را ارائه می‌کند. همچنین می توانید با 129 دلار به ایسلند پرواز کنید.

این تبلیغات برای بخش رزرو رفت و برگشت از کانادا معتبر است و بین آگوست و اکتبر 2023 برنامه ریزی شده است. قیمت بلیط شامل مالیات، هزینه ها و هزینه های شرکت حمل و نقل است و می توانید تا 31 ژانویه 2023 آنها رزرو کنید. محدودیت ها و هزینه بار اعمال می شود.

Birgir Jónsson، مدیرعامل PLAY در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: ما مفتخریم که سرویس PLAY را با خدمات در Hamilton به کانادا گسترش دهیم و به مسافران کانادایی و اروپایی راه جدیدی برای رسیدن به مقاصد نمادین ارائه دهیم.

با پروازهای مطمئن و مقرون به صرفه ما، مسافران می توانند از مقصد خود لذت ببرند تا اینکه برای رسیدن به آنجا هزینه های بیش از حد برای پرواز بپردازند.

یک شرکت هواپیمایی دیگر نیز قصد دارد به زودی در GTA راه اندازی شود. خطوط هوایی Connect از فرودگاه Billy Bishop به چندین مقصد در ایالات متحده پرواز خواهد کرد.

Call Now Button