این مرد بریتیش کلمبیایی 2 بز را که حیوان خانگی اش هستند، هنگام دویدن روزانه همراه می آورد

مردم محلی Okanagan در حال نوشیدن لاته استارباکس خود یک جفت غیرمنتظره را مشاهده کردند. دو بز شایان ستایش به نام‌های Lexus و Miata. دوستان پشمالو متعلق به Greg Krauter هستند، مردی که در حالی که در این شهر کوچک در بریتیش کلمبیا مشغول انجام کارهایش است از همراهی آنها لذت می‌برد.

Krauter گفت، بزها را برای کمک به حفظ دارایی Summerland خود خریده است. اما بزها چیزی فراتر از ماشین های چمن زنی طبیعت هستند، آنها شادی را به مردم محلی تقدیم می کنند.

Kim Wade ساکن Keremeos، با این دو نفر در پیاده رو روبرو شد و آنها را به داخل یک مهمانی کریسمس اداری در همان نزدیکی دعوت کرد. و معلوم شد برای همه یک سورپرایز بسیار عالی بود.

Lexus و Miata بهار گذشته در مزرعه GottaGoat در Penticton به دنیا آمدند. آنها به شدت مراقب صاحب خود هستند که به آنها آموخته است او را دنبال کنند.

به گفته Jeff Campbell، صاحب مزرعه GottaGoat، بزهای مینیاتوری ابریشمی بسیار باهوش هستند. او این نژاد را به دلیل خلق و خوی آنها تحسین کرد.

او گفت: آنها واقعاً ملایم، بسیار آرام هستند. ما افراد دیگری داریم که آنها را به عنوان بزهای درمانی به مراکز سالمندان می برند.

Campbell و همسرش در سال 2015 با دو بز ماده شروع کردند. امروز آنها 60 بز در مزرعه Penticton خود دارند. او به شوخی گفت، ما به آنها معتاد شده ایم.

Call Now Button