5 رستوران برتر در North Shore که در سال 2022 افتتاح شده اند

مردم در North Shore سال گذشته نیز مانند همیشه شیفته رستوران‌ها و نوشیدنی‌های محلی بودند، به‌ویژه که نگرانی‌های مربوط به ویروس کرونا کاهش یافته بود.
در اینجا با پر طرفدار ترین رستوران های این منطقه در سال 2022 اشنا شوید.

The Raven
در ماه جون The Raven در Deep Cove خبر داد، در حال خراب شدن است و ممکن است درهای خود را برای همیشه ببندد.
اما با یک شانس، یک Hibernian pub زنجیره ای اداره آن را در دست گرفت و قول داد که آنجا را به روزهای شکوه خود بازگرداند. در پایان نوامبر، گروه IRL به وعده خود عمل کرد و The Raven پس از بازسازی 500000 دلاری دوباره افتتاح شد.
تابلویی بالای در نوشته شده است: افسانه زنده است.

Douce After Dark
Douce Diner در نورث ونکوور در چندین فیلم و تبلیغات نمایش داده شده است، و متعلق به نوه بنیانگذار Earls Leroy Earl “Bus” Fuller است.
Douce به عنوان یکی از زیباترین مکان های صبحانه و ناهار شناخته شده، و اکنون Dawn Doucette مالک آن، غذاخوری خود را برای مهمانی های شبانه باز کرده است.
او کمپین جدید را Douce After Dark می‌نامد. در حالی که ناهارخوری ساعت 3 بعد از ظهر بسته می‌شود. اکنون می توان آن را هر عصر برای مهمانی های خصوصی، کلاس های آشپزی یا سایر رویدادهای غذاخوری که مهمانان به دنبال آن هستند رزرو کرد.

Lucky’s Exotic Bodega
این مکان توسط سه دانش‌آموز از وست ون و دوستشان در ونکوور تأسیس شد، «پسران بودگا» در ماه می امسال محل کسب و کار رو به رشد غذاهای وارداتی خود را در Central Lonsdale افتتاح کردند.

Nomad Coffee
Nomad Coffee در ماه می افتتاح شد، اولین کافه در نورث ونکوور است که استفاده از فنجان های یکبار مصرف را کنار گذاشت.
به جای یک ظرف یکبار مصرف، مشتریان تشویق می شوند فنجان خود را بیاورند، یا یکی از گزینه های قابل استفاده مجدد را برای فروش بخرند که از 3 تا 22 دلار متغیر است. شما همچنین می توانید یک شیشه Mason را به قیمت 2 دلار اجاره کند که پس از بازگشت بازپرداخت می شود.
Anette Kim مالک گفت، او این ایده را پس از انتقال به سیاست‌های زباله صفر در محل خود در Bean Around the World در Lower Lonsdale اجرا کرده است.

Windfall Cider
از آنجایی که کارخانه‌های آبجوسازی جدید در نورث ون همچنان به وجود می‌آیند، امسال چند تولیدکننده دیگر به آنها پیوستند.
یکی از آن‌ها، Windfall Cider است، یکی از تنها مکان‌هایی در استان که در یک منطقه شهری هارد سیدر تولید می‌کند. با استفاده از مخمرهای آشنا برای نوشیدنی‌های آبجو، مجموعه سیدرهای خشک Windfall نزدیک‌تر به چیزی است که شما از یک IPA دستی انتظار دارید.
cidery امسال سورپرایز دیگری داشت، زمانی که منوی غذایی فوق العاده ای را راه اندازی کرد که توسط سرآشپز ستاره نوظهور Douglas Lee تهیه شده بود.

Call Now Button