IHIT می گوید موضوع تیراندازی گنگ نورث ونکوور هنوز حل نشده است

یک سال پس از کشته شدن یکی از اعضای شناخته شده یک گنگ در پارکینگی در نورث ونکوور، بازرسان قتل RCMP درخواستی برای دریافت نکات جدید صادر کردند.

حدود ساعت 2:35 بعد از ظهر 11 مارس 2022، تیراندازی در پارکینگ فروشگاه Real Canadian Superstore بلوار Seymour آغازشد.

امدادگران در محل حضور یافتند، اما قربانی در محل کشته شد. پلیس بعداً تأیید کرد قربانی میلاد رحیمی 34 ساله یک چهره شناخته شده در دنیای جنایات سازمان یافته با ارتباطات محلی و بین المللی است، و مرگ او احتمالاً هدفمند بوده است.

بلافاصله پس از تیراندازی، اعضای RCMP گذرگاه Ironworkers Memorial Second Narrows Crossing به سمت جنوب را باریک کردند، به امید اینکه خودروی مظنون در حال فرار را به دام بیاندازد، اما کسی دستگیر نشد.

بازرسان بعداً فیلمی از یک مزدا 3 آبی را منتشر کردند که معتقدند خودرویی است که توسط مظنونان هدایت می شده است.

عصر روز بعد، اولین امدادگران به 300 block of Tempe Crescent در نورث ونکوور فراخوانده شدند، جایی که این مزدا در شعله های آتش پیدا شد. فیلم‌های نظارتی از محله نشان می‌دهد خودرو بلافاصله پس از تیراندازی در آنجا رها شده است. دو مظنون در حال دور شدن دیده شدند.

راننده مزدا یک هودی مشکی، شلوار خاکستری که طرح پارگی داشت، کفش مشکی و ماسک طبی به تن داشت. آنها یک کوله پشتی خاکستری با یک بند را حمل می کردند. مسافر یک ژاکت مشکی سه ربع با نماد سفید بسیار متمایز روی شانه چپ، و همچنین شلوار خاکستری و کفش مشکی پوشیده بود.

روز جمعه، IHIT نسخه‌ای را به امید یافتن سرنخ‌های تازه منتشر کرد.

Timothy Pierotti سخنگوی IHIT گفت، این یک حادثه هدفمند بود که با سهل انگاری جان افراد حاضر در منطقه را به خطر انداخت. IHIT به تحقیق برای یافتن مسئولین ادامه می‌دهد.

از هر کسی که اطلاعاتی دارد خواسته می‌شود با خط اطلاعات IHIT به شماره 1-877-551-IHIT (4448) یا از طریق ایمیل به آدرس ihitinfo@rcmp-grc.gc.ca تماس بگیرد.

Call Now Button