شهرداری نورث ونکوور طرح توسعه مجدد Capilano Mall را پیش می برد

شورای شهر نورث ونکوور فرآیند تعمیرات اساسی در Capilano Mall بزرگترین سایت توسعه در نورث ونکوور را آغاز کرده است.

شورا به اتفاق آرا به آغاز رسیدگی به پیش درخواست گروه املاک Quadreal برای اصلاح طرح رسمی تغییرات برای این منطقه رای داد.

این مرکز خرید و پارکینگ های اطراف آن با 6.7 هکتار مساحت تقریباً دو برابر اندازه سایت Harbourside Waterfront در حال توسعه است. از آنجایی که Capilano Mall بسیار بزرگ و پیچیده است، قبل از اینکه نشانه‌ای از ترکیبی از مجتمع‌های مسکونی/تجاری و امکانات رفاهی در پیشنهادی که برای رأی‌گیری به شورا می‌رود، وجود داشته باشد، به طرح جامع نیاز دارد.

شهردار Linda Buchanan، مقیاس عظیم این توسعه را تصدیق کرد، اما افزود، این یک راه طولانی برای تبدیل این منطقه به یک محله کامل است. من فکر می کنم این یک فرصت واقعا خوب و دروازه ورود به شهر ما در سمت غرب است.

انتظار می رود روند طرح جامع شامل رایزنی های گسترده با جامعه و مطالعات دقیق باشد.

گزارش ارائه شده کارکنان شهرداری می گوید، ابزارهای برنامه‌ریزی، چگونگی تطبیق توسعه مجدد در بافت این منطقه و نحوه عملکرد سایت Capilano Mall را در تسهیلات اجتماعی، اشتغال، مسکن، پایداری محیط‌زیست، قلمرو عمومی، بهبود حمل‌ونقل و دیگر اولویت‌های شهر ارزیابی خواهند کرد.

Buchanan گفت، مرکز خرید Capilano Mall در مسیر RapidBus قرار دارد که قرار است به Bus Rapid Transit ارتقا یابد و مسیر Spirit Trail در نزدیکی آن قرار دارد. او گفت، این بدان معناست که کل توسعه باید بیشتر به سمت حمل و نقل عمومی فعال باشد تا آنچه مردم در North Shore به آن عادت دارند.

زمین صنعتی در جنوب مرکز خرید هیچ منطقه بندی جدیدی ندارد.

Capilano Mall برای اولین بار در سال 1969 افتتاح شد و در دهه 70 و 80 تحت توسعه و بازسازی قرار گرفت. Sears ، یکی از مستاجران بزرگ آن، هنگامی که شرکت در اکتبر 2017 ورشکست شد، تعطیل شد. این فضا اکنون برای میزبانی از بزرگترین پارک دوچرخه سرپوشیده بریتیش کلمبیا بازسازی می‌شود.

گفتگوها در مورد توسعه مجدد این مرکز خرید 53 ساله در سال 2019 توسط QuadReal آغاز شد. در آن زمان، ایده توسعه مجدد با کاربری مختلط مطرح شد، که از روند افزایش برج های مسکونی در دیگر مراکز خرید Lower Mainland، از جمله پارک رویال،Oakridge Park و The Amazing Brentwood پیروی می کرد. گزارش جدید چندین مورد از مسکن را در کنار فهرستی از نیازهای دیگری که باید با طراحی مجدد بالقوه مورد توجه قرار گیرد، ذکر کرده است.

Call Now Button